Un nou aliment de slăbire în vogă!

Nutriționiștii internaționali ne-au pregătit sfaturi prețioase pentru a ne menține în formă sau a slăbi. Aceștia ne spun care este super-alimentul în “vogă” în 2016, la ce trebuie să renunțăm și cât să ne mișcăm pentru a obține rezultatele dorite.

separator
0f5ccfc8663e7cb306aef515326921f3

1. Fără zahăr. Doza zilnică recomandată este de 6 lingurițe de zahăr, însă, conform statisticilor, introducem în corp, în medie, 19,5 lingurițe pe zi, prin toate alimentele dulci și procesate din meniul zilnic. Recomandarea este ca în 2016 să ne ferim cât este posibil de zahăr și să citim cu atenție etichetele produselor pe care le cumpărăm din magazine.

2. Super ierburi. Vorbim de acele “condimente” și plante proaspete sau uscate, precum ashwaganda, pe care să le adăugăm în salateabs-belly-body-cute-Favim.com-2607015sau în bolul cu cereale și iaurt de dimineață.

3. Mai multe minerale. Suntem atenți, în general, să consumăm multe vitamine, însă nu și multe minerale. Luați astfel de suplimente pentru a vă reechilibra organismul, după ce ați făcut, în prealabil, analizele.

4. Kelp. Dacă anul trecut a fost în “vogă” super-alimentul kale, în 2016 va fi la mare căutare kelp, o algă pe care mulți chefi din întreaga lume o folosesc deja în rețete.

5. Stil de viață ca un star de fitness. Nu vă pierdeți nopțile în cluburi, nu beți alcool, mâncați sănătos, faceți sport zilnic, dormiți 7-8 ore și treziți-vă înainte de ora 7 dimineața. Consumați, imediat ce vă treziți, un pahar cu matcha și mergeți la sală. Apoi, mâncați un mic dejun bogat și sănătos.

sursa

alte Articole interesante