Brandul de lenjerie s-a orientat spre includerea mărimii, dar experții avertizează că prezentarea de modă nu se poate întoarce la vechile moduri, scrie tabuhighlive.ro.
La patru ani după ce Victoria’s Secret și-a anulat spectacolul anual pe podium în încercarea de a „evolua”, marca de lenjerie intimă aduce înapoi o versiune a spectacolului plin de vedete la sfârșitul acestui an.
Spectacolele de mare profil, cunoscute pentru că defilează cu supermodele cu aripi elaborate și îmbrăcate sumar, au atras, de asemenea, critici pentru glorificarea standardelor corporale nerealiste și diversitatea lor rară. Și experții din industrie avertizează că „Îngerii” din trecut nu vor mai zbura.
Fostul părinte al Victoria Secret, L Brands (s-au despărțit în 2021) a anulat spectacolul în noiembrie 2019, deoarece imaginea mărcii era în cădere liberă. Evenimentul televizat care a atras 12 milioane de telespectatori în 2001 a scăzut la 3,3 milioane în 2018, pe măsură ce interesul consumatorilor a scăzut în viziunea sa îngustă și exagerată asupra sexualității feminine.
Les Wexner, directorul executiv al L Brand, a fost, de asemenea, analizat pentru legătura sa cu Jeffrey Epstein, finanțatorul miliardar care a gestionat banii lui Wexner înainte de a fi condamnat la închisoare sub acuzația federală de trafic sexual. O investigație a New York Times a constatat că Epstein și-a folosit legătura cu Victoria’s Secret pentru a se prezenta ca un recrutor model, invitând tinere în camera lui de hotel pentru audiții și agresându-le. Epstein a fost găsit mort în celula sa de închisoare în iulie 2019 dintr-o aparentă sinucidere. Wexner a spus că nu cunoștea presupusele crime ale lui Epstein și a rupt legăturile cu el de îndată ce a aflat despre ele.
Anunțul pentru prezentarea de modă vine în timp ce Victoria’s Secret se confruntă cu o scădere constantă a veniturilor și „performanță slabă atât în magazine, cât și online”, a declarat Neil Saunders, directorul general al companiei de analiză GlobalData, într-un comunicat. Saunders a spus că vânzările din al patrulea trimestru au scăzut cu 7,1 la sută de la an la an.
Brandul se confruntă, de asemenea, cu o concurență mai puternică din partea mărcilor de sport, în timp ce companiile de lenjerie și articole de lenjerie intimă, precum Savage X Fenty, Aerie și Parade de la Rihanna, și-au diminuat baza de clienți.