Alimente pentru femei

Ceapa ne creşte imunitatea şi ne apără de răceală şi gripă, dar nu e tot…  Află ce secrete ascunde această legumă şi care sunt alimentele pe care trebuie să le consume orice femeie,  indiferent de vârstă. 

separator

03_5_woman_productCeapa 
Această legumă este deosebit de bună pentru femei, deoarece  sunt mai predispuse la osteoporoză, mai ales în timpul menopauzei. Ceapa menţine structura osoasă puternică şi previne moartea celulelor osoase care fac osul mai fragil (se rup mai uşor).  Spre deosebire de alte medicamente, ceapa ajută în cazul osteoporozei fără a avea efecte secundare.
De asemenea, este eficientă în prevenirea cancerului mamar şi ovarian.

4Broccoli
Este o sursă excelentă de acid folic (vitamina B9) – o substanţă importantă în perioada de sarcină pentru dezvoltarea sistemului nervos la făt. Prin urmare, este chiar obligatoriu să incluzi acest tip de varză în alimentaţia ta dacă eşti gravidă. În acelaşi timp, persoanele care au o deficienţă de acid folic în organism le cuprinde depresia mai uşor.
Această legumă mai conţine un ingredient care reduce riscul de cancer de sân şi de col uterin, în plus, previne apariţia de metastaze.

0-288593-femeie_mananca_verdeata_c953e3735f

Legume cu frunze verzi: spanac, rucola, salate etc.
Sunt bogate în fier – un mineral care protejează sistemul imunitar şi participă la formarea celulelor roşii din sânge, ceea ce este important în timpul menstruaţiei şi sarcinii.
Mai conţin magneziu – mineralul care scade tensiunea arterială, întărește sistemul imunitar, precum şi sistemul osos.
Sunt o sursă bună de vitamina K, împreună cu magneziu ajută organismul la absorbţia calciului, prevenind  osteoporoza.
Iar vitamina E are un efect pozitiv asupra corpului unei femei, previne bufeurile în timpul menopauzei.
În plus, au flavonoide care reduc riscul de cancer ovarian.

05_5_woman_productLeguminoase: fasole, mazăre, soia
Toate leguminoasele conţin fibre care ajută digestia şi reduc nivelul de lipoproteine ​​cu densitate sau colesterolul „rău” responsabil de ateroscleroză.
Sunt bogate în potasiu, care previne osteoporoza şi reduce riscul de pietre la rinichi.
Mai au triptofan – o substanţă care creşte nivelul de serotonină din creier şi ne ajută să ne simţim binedispuse.
Soia mai conţine isoflavone, acestea cresc densitatea osoasă şi previn fracturile la femei în timpul menopauzei, reducând inclusiv bufeurile.

06_5_woman_productSomon
Bogat în vitamina D, previne osteoporoza. O deficienţă de vitamina D poate duce, de asemenea, la depresie, scleroză multiplă, creşte riscul de diabet de tip 2.
După cum bine ştim, somonul conţine şi acizi graşi Omega-3, aceştia previn riscul de cancer mamar, apariţia bolilor de inimă, tensiunea arterială şi îmbunătăţeşte funcția cerebrală. Cresc, de asemenea, nivelul de colesterolului  „bun”, care te protejează împotriva aterosclerozei.

Sursa

Moldoveanca care a ajuns la 102 ani!
Articolul anterior
Co-fondatorul campaniei Ice Bucket Challenge s-a înecat!
Articolul următor
Alte articole interesante