Andreea Raicu: Iată 3 greşeli care îţi pot compromite silueta de sărbători

N-ar fi nicio problema daca ai manca un desert dupa masa sau daca ai un bea un pahar de vin in plus, insa, din pacate, greselile pot fi mai grave. Iţi sunem care sunt cele mai frecvente.

separator
1507964_10152075985578433_302656723_n

1. Sari peste mese ca să păstrezi caloriile pentru mai tarziu
Poţi crede că este o idee deşteaptă să renunţi la micul dejun ca să poţi mânca mai multe calorii la masa de prânz. Din păcate e o grşeală. Dacă sari peste o masă sau două, este posibil ca la următoarea să mănânci mai mult decât trebuie, mai ales dacă ai în faţă preparate apetisante.

Sfat: mănâncă normal şi încearcă să reduci caloriile echilibrat, de-a lungul unei zile întregi. Spre exemplu, renunţă la brânza de la micul dejun sau la dressingul din salată.

2. Te gândeşti ca acele calorii sănătoase nu se depun
Chiar dacă încerci să mănânci alimente mai sănătoase, dacă nu te limitezi la o cantitate rezonabilă, tot vei adauga calorii extra la meniul tău zilnic. Degeaba alegi aperitivele cu legume, dressing-urile sănătoase, gustările din nuci şi seminţe sau fructe proaspete, dacă faci greşeala să ciuguleşti încontinuu. Ca să nu exagerezi, ia-ţi mâncarea pe o farfurie micâ; vei avea o mai bunâ reprezentarea a caloriilor.

11

3. Uiţi că şi băuturile alcoolice îngraşă
Să bei un pahar – două la o petrecere, poate fi un mod plăcut de a te relaxa, însă este posibil să te ia valul şi să consumi mai mult alcool decât trebuie şi, implicit, extra calorii. Cocktailurile sunt băuturile de care ar trebui să te fereşti cel mai mult. Nu numai că sunt pline de zahăr (pe lângă alcool mai conţin şi tot felul de siropuri aromate), dar şi de calorii „goale”(adică nu oferă nicio valoare nutriţională).

Sursa

Gospodinele au trecut prin schimbări radicale la ”Un nou început cu Unica”!
Articolul anterior
Top 5 cele mai stilate vedete din 2013!
Articolul următor
Alte articole interesante