Cât durează detoxifierea completă a organismului

Unul dintre cei mai apreciaţi doctori la nivel mondial care a reuşit prin activitatea să redea speranţă şi viaţă miilor de oameni cărora nu li se mai dădea nicio şansă este Dr. Brian Clement. Acesta a petrecut mai mult de trei decenii studiind nutrţia şi sănătatea naturală. El este absolvent atât în medicina naturopată cât şi în ştiinţe nutriţionale. Din 1980, a coordonat dezvoltarea Institutului Hippocrate şi a facilitat punerea în aplicare a unor tratamente progresive de sănătate naturale de mare succes.

separator

beneficiidetoxifiere

În urma experienţei sale vaste Brian Clement a cercetat procesele care au loc în organism în timpul detoxifierii. “De fapt, 60 la sută din deşeurile accumulate vor fi eliminate în primele şapte zile ale programului (Programul de Sănătate Hippocrates), dar vindecarea şi regenerarea completă a organismului durează 7 ani şi se împarte în următoarele etape:

În primul an şi jumătate – se produce curăţarea digestivă şi eliminarea depunerilor mari de grăsimi şi a calcificărilor.
În următoarea jumătate de an – curăţarea profundă a ţesuturilor şi a articulaţiilor.
În următorii 3 ani – curăţarea şi regenerarea structurii osoaselor, a cartilagiilor şi curăţarea în continuare a articulaţiilor.
În următoarele 15 luni – repoziţionarea şi reînnoirea organelor.
În următoarele nouă luni – curăţarea ţesutului cerebral şi curăţarea neurologică.
Reacţiile de curăţare rezultă în timp ce treci fiecare etapă, dar cu siguranţă te vei simţi tot mai bine pe măsură ce trece timpul. Datorită interacţiunii celulare, fiecare parte a corpului este reînnoită, dar totodată acest lucuru acţionează asupra întregului organismul.

Iată cum se ţine dieta “Hippocrate”:
Proteine
Sosuri fermentate, iaurt, brânzeturi şi lapte din seminţe şi nuci; seminţe, fasole şi nuci încolţite; avocado; băuturi verzi.
Alimente tranzitorii:
fasole, mazăre, linte (supe) uşor gătite; tofu, tempeh, nuci proaspete prăjite uşor şi unt de nuci, nuci şi seminţe neînmuiate.
De evitat în totalitate:
Carnea roşie, peştele, carnea de pasăre, ouăle; laptele şi brânzeturile pasteurizate ; proteinele vegetale hidrolizate, orice alte derivate din produse de origine animală.

Carbohidraţii
Chipsuri de cereale; pâine de cereale încolţite, cereale, cereale încălzite; pâini germinate de grâu, lapte de cereale; cruste din cereale încolţite; alte gustări din cereale crude sau încolţite.
Alimente tranzitorii:
Pâine (fără drojdie), biscuiţi nedospiţi; orez, grâu, mei, hrişca, orz, ovăz, mălai, bulgur, secară; toate intregrale gătite uşor; pâine de cereale încolţite; granola naturală.
De evitat în totalitate:
Toate pâinile cu drojdie şi produsele din făină, cerealele prelucrate, orezul alb, fideaua, pastele; fulgi de ovăz cu zahăr; produse de patiserie care conţin uleiuri rafinate, zahăr, făină rafinată, aditivi.

Grasimi / Uleiuri
Avocado, brânzeturi din seminţe şi nuci; unt de nuci proaspete şi crude în cantităţi mici; dressing-uri şi iaurturi vegetale din seminţe şi nuci crude şi proaspete.
Alimente tranzitorii:
Mici cantităţi de ulei de susan sau ulei de măsline rafinat în salate, unt de nuci, tahini din susan.
De evitat în totalitate:
Toate uleiurile cu excepţia celor de măsline şi susan; unturile de nuci şi arahide comerciale, unt sau smântână pasteurizată; toate produsele alimentare care conţin sau sunt gătite cu uleiuri.

Legume
Verdeţuri şi alte legume încolţite crude, cultivate ecologic, murate fără sare, uscate.
Alimente tranzitorii:
Aburite (fără ulei); gătite uşor, supe şi alte mâncăruri, bulion;
De evitat în totalitate:
Congelate; iradiate; conservate; arse, preparate cu zahăr şi / sau sare, vechi sau ofilite; murate cu sare.

Fructe
Crude şi proaspete, în sosuri, supe, salate, shake-uri, lapte, plăcinte, uscate, ne-sulfurate, ca şi gustare.
Alimente tranzitorii:
Fructe fierte sau deserturi preparate de fructe, mere coapte, fructe uscate înmuiate şi aburite, fructe aburite, sos de mere.
De evitat în totalitate:
La conservă, conservate sau prezervate cu substanţe chimice şi zahăr adăugat; uscate cu sulf (sulfiti); necoapte.

Bauturi
Suc din fructe proaspete şi sucuri de legume, apa de izvor sau apă distilată; băuturi verzi.
Alimente tranzitorii:
Sucuri de fructe naturale îmbuteliate şi sucuri de legume, ceaiuri de plante medicinale.
De evitat în totalitate:
Apa de la robinet, cafeaua, băuturile carbogazoase, băuturile alcoolice, băuturile din fructe îndulcite artificial.

Gustari
Beţisoare din legume (ţelină, morcovi), fructe proaspete, amestecuri de cereale încolţite, chips-uri de cereale, suc proaspăt, fructe uscate şi nuci; brânză din seminţe;
Alimente tranzitorii:
Turte de orez; granola naturală, biscuiţi nedospiţi; amestecuri de nuci, seminţe, sushi de orez; mere coapte, sucuri îmbuteliate, floricele de porumb (fara ulei sau unt), ceai de plante, bomboane de sirop de orez.
De evitat în totalitate:
Gustări naturale şi nenaturale de tip junk-food; gustări comerciale de genul “de sănătate”, snacks-uri alimentare; băuturile carbogazoase; bomboanele şi alte dulciuri comerciale.

Condimente
Miere crudă nefiltrată, polenul de albine, fructe proaspete, fructe uscate, miso, tamari, sare vegetală, praf de alge, sauerkraut, lămâi, suc de lămâie, ierburi proaspete şi uscate.
Alimente tranzitorii:
Miere pasteurizată, sirop de arţar, malt de orz, sirop de orez; sorg; oţet de cidru de mere, sare de mare, usturoi, ceapă, ardei iute, condimente de chili, enzime sub forma de praf de legume; vin natural pentru gătit.
De evitat în totalitate:
Produsele care conţin aditivi, inclusiv: zahăr, melasa, sirop de trestie de zahăr, dextroza (glucoza), fructoză, sare, sare iodată, oţet, piper, glutamat monosodic (MSG), uleiuri, ouă, coloranţi, conservanţi.

Sursa

Cinci exerciții pentru fese și coapse de la Vera Brejneva!
Articolul anterior
Copiii născuți la Medpark și prietenii lor au sărbătorit „Medpark Baby Fest 2015”
Articolul următor
Alte articole interesante