Cum a slăbit Jamie Oliver 12 kilograme fără dietă! A consumat aceste alimente

Jamie Olivier a ales să includă în alimentația sa o serie de superalimente pentru a slăbi rapid și sănătos. Superalimentele au fost denumite așa pentru că sunt foarte bogate în nutrienți şi extrem de benefice pentru sănătate.

separator

jamie_oliveccr

“Corpul nostru e ca un burete. Trebuie să îl hrănim în fiecare zi cu alimente sănătoase, pentru ca el să absoarbă toți nutrienții necesari. Superalimentele ne dau această șansă”, a declarat promotorul alimentaţiei sănătoase în cadrul unei emisiuni TV la care a participat zilele trecute.

Iată cele cinci superalimente pe care Jamie Oliver și-a bazat alimentația, pentru a slăbi:

1. Algele

Bogate în iod, fier și vitamine, algele sunt recunoscute pentru faptul că pot accelera metabolismul. Consumul de alge duce la îmbunătățirea rapidă a stării de sănătate, dar și la slăbire, deoarece enzimele din alge accelerează arderile grăsimilor în organism.

2. Cartofii dulci

Sunt un tip de legume bogate în vitamine și fibre, și cu un conținut mare de magneziu, cartofii dulci conțin o serie de antioxidanți esențiali în prevenirea îmbătrânirii premature și în menținerea unei stări de sănătate optime.

3. Nucile

O mână de nuci pe zi poate crește durata de viață cu până la patru ani. Bogate în vitamine și minerale, dar și în grăsimi sănătoase, nucile sunt un adevărat elixir pentru sănătate și pot ajuta foarte mult în ceea ce privește eliminarea kilogramelor în plus. Jamie subliniază însă că nucile trebuie consumate întotdeauna crude.

4. Peștele gras

Păstrăvul, macroul, sardinele sau somonul sunt pești care conțin cantități mari de acizi grași esențiali Omega 3, ceea ce îi face ideali de consumat de către persoanele care vor să slăbească, care au probleme cu colesterolul mărit sau afecțiuni ale inimii. Jamie susține consumul a două, trei porții de pește pe săptămână.

5. Ouăle

Deși mulți susțin că ouăle cresc valorile colesterolului, Jamie spune că 3-4 ouă fierte pe săptămână nu influențează colesterolul, ba chiar au o mulțime de avantaje atât pentru sănătate, cât și pentru dietă, deoarece conțin multe proteine și sunt bogate în vitamine și minerale.

sursa

Primele declaraţii ale Adelei Popescu după ce a devenit mămică: ,,Am avut un travaliu greu şi complicat”
Articolul anterior
Acest bărbat şi-a băut toată viaţa cafeaua cu sare. Abia după moartea lui, soţia a aflat că a făcut asta pentru ea
Articolul următor
Alte articole interesante