Cum combini alimentele ca să dublezi beneficiile lor

Profită la maximum de beneficiile pentru sănătate aduse de aceste cupluri perfecte.

separator

Legumele verzi și uleiul

Adăugând ulei legumelor verzi, vei îmbunătăți absorbția vitaminei K (solubilă în grăsimi), necesară pentru oase sănătoase și care ajută la închegarea rapidă a sângelui în cazul rănilor deschise. Bucură-te de o salată simplă de verdețuri cu vinegretă sau încearcă un stir-fry de broccoli și verdețuri de primăvară.

re_03_da54ec0bf4

Mazărea și orezul

Majorității plantelor le lipsește cel puțin un aminoacid esențial, ceea ce înseamnă că acestea nu sunt o sursă ideală de proteine. Combinația dintre cereale și leguminoase asigură o gamă ideală de aminoacizi. De exemplu, mazărea compensează pentru lipsurile orezului.

oua-florentine

Ouăle și spanacul

Ouăle conțin vitamina D, care ajută la fixarea calciului din spanac. Așază pe o chiflă puțin spanac și un ou ochi și vei obține un mic dejun hrănitor. Ouăle fac casă bună și cu sparanghelul.

Sursa

5 produse cosmetice pe care nicio gravidă nu trebuie să le folosească
Articolul anterior
Greșelile care scad efectul exercițiilor fizice!
Articolul următor
Alte articole interesante