Mâncăm sau nu înainte de antrenament?

1. Antrenamentele pe stomacul gol te ajută să pierzi mai repede în greutate.

Greşit. Studiile recente arată că organismul arde aceeași cantitate de grăsimi, indiferent dacă mănânci înainte de un antrenament cu două ore înainte sau nu. Dacă te antrenezi pe stomacul gol, metabolismul scade. Oboseşti mai rapid şi nu ai un randament bun. Mănâncă glucide (legume) cu două ore înainte de antrenament şi vei reuşi să arzi cu succes ţesutul adipos.

MG_09451

2. Pentru a pierde din kilogramele în plus trebuie să excluzi grăsimile.

Nu este adevărat. Deoarece grăsimile polinesaturate participă la procesul de absorbţie a vitaminelor şi te ajută să slăbeşti. În plus, reduce riscul de infarct. Grăsimile sănătoase se găsesc în ulei de măsline, pește și nuci.

low-carb-salmon

3. Toate caloriile sunt la fel.

Se spune că toate caloriile sunt la fel, iar surplusul lor duce la creşterea în greutate. De fapt, organismul transformă acele calorii în grăsimi care vin din carbohidraţi, cum ar fi chiflele, cartofii, pastele etc.

patiserie

Produsele cosmetice cu parabeni şi riscul de cancer
Articolul anterior
Andreea Marin câștigă o sumă destul de frumuşică de la TVR 1!
Articolul următor
Alte articole interesante