Pe rafturile magazinelor canadiene a apărut, de la începutul anului, o nouă marcă de vin moldovenesc. Produsul a cucerit canadienii grație raportului preț/calitate și a devenit, în scurt timp, atât de celebru încât peste tot se vorbește doar despre el, în emisiuni TV, în ziare, dar și pe rețelele de socializare din Canada.

separator
mmm

Sticla de vin este comercializată la un preț de 6, 65 dolari. Este vorba despre Sauvignon Blanc 2015 și Cabernet Sauvignon 2015 din seria „Cramă regală” a Vinăriei din Vale, pe care compania le exportă în Canada de la începutul anului.

Publicația canadiană „La Press” a scris că în doar trei săptămâni au fost vândute 84.000 de sticle de vin moldovenesc din această serie.

Mai mult, acum câteva zile, celebra sticlă de vin s-a ales cu un editorial amplu în cotidianul „Le Journal de Québec”. Autorul acestuia, Philippe Lapeyrie, spune că nici un alt vin nu a reușit să facă atâtea furori în ultimii ani.

Jurnalistul a vorbit despre Moldova și despre vinăria care are în posesie în jur de 1000 de hectare de podgorie, în trei regiuni diferite ale țării. Lapeyrie compară prețul vinului și calitatea acestuia și spune că cel alb l-a impresionat prin prospețime, simplitate și prin faptul că este un vin „sincer”. De cealaltă parte, cel roșu „nu este mai rău”, doar că cel alb le-a reținut cel mai mult atenția.

Comentariile nu au întârziat să apară, iar cei care au reușit să guste produsul moldovenesc s-au declarat încântați.

vin2

Recent, vinul a fost degustat și în cadrul emisiunii televizate „Salut Bonjour”. „Un vin ușor și aromat, un vin despre care toată lumea vorbește începând cu ianuarie 2017, de când acesta a apărut în rețeaua SAQ. Nimeni nu s-a așteptat sa fie așa de bun la doar 6$”, au spus invitații emisiunii după degustare.

sursa: www.diez.md