Evită produsele lactate, dacă eşti răcită

Experţii în educaţie alimentară atenţionează cu privire la consumul alimentelor dulci şi rafinate în timpul sezonului rece, deoarece scade forţa imunitară a organismului.. În acelaşi timp, există o legătură directă între produsele lactate şi bolile respiratorii. Află de ce nu e bine să consumi aceste alimente când eşti răcită.

separator
raceala_13_069be85ec8

Alimente care predomină în mâncare şi care slăbesc imunitatea sunt inclusiv:
1. Cerealele rafinate şi pâinea albă
Pe lângă faptul că te lipsesc de nutrienţii benefici ai stratului exterior al grânelor, acestea, datorită carbohidraţilor simpli, cauzează un ,,tsunami de zahăr’’ în organism, potrivit nutriţioniştilor. Cerealele rafinate se convertesc rapid în glucoză în procesul digerării. În schimb, tărâţele grânelor în alimentaţie sporesc imunitatea. Un mic dejun stimulent al imunităţii pot fi fulgii de ovăz cu banane, scorţişoară sau alte alimente sănătoase.

Cereale_1_

2. Alimentele prăjite
Acestea sunt inamicii sistemului digestiv sănătos, fiind bogate în grăsimi ce afectează răspunsul organismului fată de infecţii. Cercetătorii au determinat că obezitatea şi dieta încărcată în grăsimi ,, scad rezistenţa organismului contra bolilor infecţioase şi cresc susceptibilitatea pentru anumite tipuri de cancer’’.

3. Consumul crescut de alcool
Consumul abuziv de alcool, bere în timpul sezonului de gripă scade rezistenţa la virusuri. Studiile au arătat că un consum zilnic de alcool mai mare de trei ori decât 150ml de vin, 350ml bere sau 30g lichior duce la deficit imunitar.

4. Produse lactate – preferabil de evitat în răceală şi tuse
Multe din produsele lactate pot avea cantităţi înalte de carbohidraţi şi grăsimi. În acelaşi timp există o legătură directă între produsele lactate şi bolile respiratorii. Brânza, laptele, îngheţata şi alte produse lactate ,,pot să acţioneze nefavorabil asupra mucoasei respiratorii în caz de răceală, gât inflamat, tuse şi din acest motiv ar trebui evitate, spune expertul în sănătate Gary Null în The Complete Encyclopedia of Natural Healing. Potrivit Mayo Clinic, laptele ar face flegma din gât şi lumenul bronşiilor mai văscoasă şi mai greu de expectorat decât ar fi în mod normal.

Alimentele dulci cum ar fi strugurii, merele, perele, bananele, portocalele sunt un scut „de protecție a sistemului imunitar”, iar produsele alimentare bogate în vitamina A, C, E şi zinc (nucile, seminţele, sfecla, roşiile, ardeii graşi, gogoşarii, pătrunjelul, ţelina, peştele, morcovii, ouăle, tărâţea brută de grău) sunt mult valoroase pentru stimularea imunităţii de rând cu cele care conţin probiotice sau alimentele fermentate cum ar fi legumele murate – de măr, varză, gulie, frunze murate de viţă-de-vie, castraveţi, roşii.

Alimentele bogate în fibre şi carbohidraţi complecşi, cum ar fi fasolea, năutul, lintea stabilizează nivelul zahărului în sange şi ţin sistemul imunitar sub control.

VIDEO! A vrut să-și gătească mâncare, iar când a început să taie carnea, aceasta se mișca

Un videoclip, care a provocat spaimă, circulă în prezent pe rețelele de socializare. Un măcelar arată bucăți de carne proaspăt tăiate, spunându-le utilizatorilor că își vor schimba total modul în care mănâncă după vizionarea acestor imagini.

Un măcelar, care toată viața lui a lucrat cu alimentele de natură animală, a vrut să arate întregii lumi ceea ce el a observat în ani de când muncește în același loc. Acesta se pregătea să facă o masă, dar ceva bizar s-a întâmplat.

Bărbatul arată două bucăți de carne proaspăt tăiate care se mișcă în momentul în care le dă cu sare. În videoclip pot fi văzute spasmele.

Carnea se mișcă de parcă ar fi vie, după ce măcelarul presară sare

Măcelarul, care a ținut să-și păstreze confidențialitatea, a filmat bucățile de carne care pulsau în momentul în care le presară cu sare.

Sărarea cărnii este o etapă extrem de importantă folosită pentru a extrage apa și ajută la conservarea acesteia pentru a o menține proaspătă pentru mai mult timp în timp, potrivit Mirror citat de antena1.ro.

Experții au analizat videoclipul de când a apărut în mediul online și spun că acest lucru se întâmplă foarte rar, când este proaspăt tăiată de pe animal. Lv Suwen, expert în departamentul de sănătate animală din Filipine, a declarat: „Puteți fi siguri că această bucată de carne este foarte proaspătă și provine de la un animal proaspăt sacrificat. Sistemul nervos central este mort, dar terminațiile nervoase din mușchi încă declanșează impulsuri, deoarece nervii nu sunt încă morți. Acest lucru se va opri după o scurtă perioadă de timp”.

Videoclipul a circulat și cumlt timp înainte pe rețelele de socilizare, dar reapariția lui vine la doar două luni după ce compania de tehnologie alimentară Eat Just a prezentat pentru prima dată o nouă versiune a „pui cultivat în laborator” GOOD Meat la conferința COP27 privind schimbările climatice. Specialiștii pun că a fost doar o strategie, explicând că este un lucru firesc, chiar dacă animalul a fost sacrificat, datorită terminațiilor nervoase, carnea se poate mișca.

Delegații de la conferință au ronțăit bucăți de pui artificial fără ca un singur pui să fie ucis, ca parte a misiunii GOOD Meat ca oamenii să mănânce carne fără a sacrifica o viață. Videoclipul i-a făcut pe mulți să vrea să apeleze la alimente alternative pentru a înlocui carnea.

10 alimente care accelerează pofta sexuală și rezistența în pat

Toate cuplurile active sexual își doresc performanțe cât mai bune în dormitor. Însă atenție. Și în acest caz, performanțele depind de stilul de viață.

Dacă ești în parteneriat și cu canapeaua, vei avea foarte multe de pierdut. Cercetătorii spun că statul jos este noul fumat. Așadar, dacă vei începe să faci mișcare (măcar moderat) și-ți vei supraveghea alimentația, nu doar că vei arăta mai bine, ci vei avea și performanțe notabile în dormitor.

Dacă ești într-o relație la început mai ales, nu ți-ai dori să te faci de râs cu performanțe slabe. Există alimente care îți susțin organismul, accelerează libidoul și rezistența în pat. Și ai nevoie de așa ceva, mai ales că februarie este luna iubirii. Nimeni nu-și dorește să fie un iubit de trei minute! Un studiu publicat în ”Jurnalul de Medicină Sexuală” dezvăluie că timpul mediu al unui raport sexual variază azi între 3 și 13 minute. Un alt studiu arată că femeile și-ar dori să facă sex aproximativ 15 – 25 de minute. Și nu ore, cum umblă legenda. Oricum, o partidă mai lungă de sex este binevenită. Și te poți ajuta inclusiv de alimente.

Dacă vrei să fii un amant desăvârșit, stai departe de junk food și mizează pe aceste produse

1. Pepenele

Pepenele verde este una dintre cele mai bogate surse naturale de L-citrulină, un aminoacid neesențial pe care corpul tău îl transformă în L-arginină, iar L-arginina este cea care susține erecția. Întocmai ca mica pastilă albastră, L-arginina stimulează producția de oxid nitric, care crește fluxul de sânge către penis, întărind erecțiile.

2. Ardeiul iute

Ardeiul iute conține capsaicină, compusul responsabil pentru gustul său iute. Capsaicina reprezintă un alcaloid, care produce efecte multiple la nivelul organismului, în special asupra sistemului muscular și cardiovascular. Capsaicina stimulează producția de endorfine, hormonii stării de bine, circulația sangvină și procesul de oxigenare. De asemenea, stimulează microcirculația sangvină și, implicit, creșterea fluxului de sânge înspre penis. Ardeiul iute vine cu beneficii în zona sexuală, căci consumul acestuia în mâncare susține erecția o perioadă mai lungă de timp.

3. Mărul

Mărul nu doar că ține medicul departe de casa ta, ci îți aduce și beneficii în zona sexualității. Acest fruct banal conține quercetină, un antioxidant flavonoid ce oferă rezistență organismului. Ai nevoie de asta în pat.

4. himbirul

Un aliment minune, care susține sistemul imunitar și iată, e bun și pentru cei care-și doresc performanțe sexuale notabile. Susține fluxul sangvin. Cum se consumă? Fie pudră, fie crud. Ai nevoie de o cantitate infimă, căci este un condiment puternic. Cea mai bună idee este un shot vitaminizant, format din suc de lămâie, apă plată, miere și un vârf de cuțit de ghimbir ras.

5. Somonul sălbatic

Este considerat cel mai bun pește pentru alimentația noastră. Conține cantități ridicate de vitamine, minerale și acizi grași Omega 3. Poate îmbunătăți funcția erectilă la bărbații cu sindrom metabolic, potrivit unui studiu publicat în Jurnalul Internațional de Cercetare a Impotenței.

6. Banana

Alimentul delicios care-ți sporește energia. Combate crampele musculare. Asociația Americană a Inimii spune că potasiul pe care bananele îl conțin poate ajuta la scăderea tensiunii arteriale, ceea ce poate crește performanța sexuală prin asigurarea unui flux sanguin adecvat către anumite părți ale corpului, inclusiv organele genitale.

7. Ovăzul

Este perfect în alimentație. Un aliment benefic pentru înteg corpul, are capacitatea de a liniști stomacul, de a combate colesterolul, dă energie și abundă în amino acizii atât de necesari când se tratează o disfuncție erectilă.

8. Usturoiul

Se spune că egiptenii apelau la usturoi pentru a-și spori rezistența. Un studiu din Jurnalul de Nutriție confirmă că acest aliment ajută la înlăturarea plăcilor ateromatoase (plăci de culoare galbenă), ce conțin colesterol, material lipidic și lipofage de pe artere. Aceleași artere care pompează sângele și înspre zona genitală. Un sistem cardiovascular sănătos va asigura o viață sexuală împlinită.

9. Nucile

Și nucile, arahidele și fisticul conțin L-arginină, compusul care stimulează producția de oxid nitric și crește fluxul de sânge către penis, întărind erecțiile.

10. Quinoa

O sursă grozavă de proteină vegetală, o cereală care hrănește organismul și îi oferă nutrienți, cu capacitatea de a menține nivelul de energie ridicat mult timp.

Specialiștii mai recomandă pentru o viață sexuală sănătoasă consumul de ton, semințe de chia, sfeclă roșie, avocado, spanac și rodie.

sursa: www.adevarul.ro

Cum punem legumele la fiert: în apă rece sau caldă? Multe gospodine fac această greșeală

Legumele se pun la fiert în apă rece sau caldă când gătim ciorbă? Multe gospodine își pun această întrebare și de foarte multe ori greșesc. Când gătești ciorbă sau când prepari alte feluri de mâncare trebuie să ai grijă mare la acest detaliu extrem de important. Iată cum trebuie să procedezi, de fapt!

Legumele se pun la fiert în apă rece sau caldă atunci când gătești ciorbă? Acest pas este extrem de important în gătirea ciorbei sau a altor preparate pe care vrei să le gătești.

Legumele se pun la fiert în apă călduță, nu rece și nici foarte fierbinte. Astfel, ele nu se vor zdrobi și își vor păstra și culoarea pe care o au. Dacă apa scade și vă doriți să completați, nu folosiți apă rece, ci tot călduță, scrie spynews.ro.

Multe gospodine greșesc și pun legumele la fiert pentru ciorbă fie în apă fierbinte, fie în apă rece, poate din grabă sau pur și simplu din neatenție. Pentru a te bucura de legume fierte așa cum trebuie, ai mare grijă să respecți de fiecare dată acest pas.

Când se pune carnea în ciorbă

De asemenea, multe gospodine nu știu nici când se pune carnea în ciorbă, de fapt. Așadar, carnea se pune la fiert prima dată, după care se adaugă și legumele, dar doar după ce carnea a fiert suficient.

Și acest pas este unul extrem de important pentru ca ciorba pe care o gătești să fie delicioasă. Multe gospodine pun carnea la fiert doar după ce legumele au fiert, însă trebuie să știi că acest ingredient fierbe mai greu și de aceea trebuie pus prima dată și niciodată dpă ce legumele au fiert sau în același timp cu legumele.

La nunta fiicei vrea să-i eclipseze pe toți, să provoace invidie!
Articolul anterior
Ce faci dacă ești concediat din cauza măsurilor de restructurare
Articolul următor