Alimentează-te corect pe plajă!

Suntem în sezonul când plajele şi piscinile sunt luate cu  asalt. Însă,  dacă știi că vei  petrece o zi întreagă pe  plajă, nu trebuie să omiți nici capitolul alimentaţie din meniul de vacanță. Vânzătorii de pe plaje ne ispitesc cu tot felul de bunătăţi una mai calorică decât alta.

separator

Trebuie să fii însă foarte atentă la ceea ce mânânci, pentru a exlude posibilitatea unei eventuale indigestii, arsuri de stomac, toxiinfecţii sau alergii.

Îţi propunem o listă de bunătăţi, care în combinaţie cu soarele, te va ajuta să ai o piele strălucitoare şi un organism cât mai rezistent la caniculă!

Schimbă biscuiţii şi chipsurile pe MORCOV

Renunţă la biscuiţii crocanţi şi chipsurile bogate în conservanţi şi optează pentru câteva bastonașe de morcov. Morcovul nu e plăcut doar la gust dar te și ajută să obții un bronz  uniform și de durată, datorită betacarotenului pe care-l conţine.

Pomelo- “fructul minune” pe plajă

Pe lângă cireşele, căpşunile, zmeura şi caisele care nu ar trebui să lipsească în acest sezon din meniul tău, optează la plajă şi pentru “fructul minune” – pomelo.

Acest fruct este plin de vitamina C, jumătatea din el  acoperind necesarul zilnic de vitamine al unei persoane. Pamelo mai conţine şi vitamina  A, foarte bună pentru piele şi vitamine din grupa B, bune pentru metabolism şi sistemul nervos. Aşa că, delectează-te cu pomelo pe plajă pentru a avea o piele strălucitoare şi bronzată, dar şi o stare de spirit Zen.

La prânz optează pentru supa de roşii şi salată de vară

Roşiile sunt legumele care ajută la regenerarea pielii şi detoxifierea organismului, iar consumând cât mai multă salată de vară, organismul tău îşi va lua o doza de vitamine şi minerale, ceea ce va ajuta tranzitul intestinal.

Crema de banană cu fructe sau iaurtul natural – cel mai bun desert pe plajă

Ar fi bine să renunţi, pe plajă, la ciocolatele grele şi pline de calorii. Pe lângă faptul că acestea îţi aduc câteva kg în plus, ele se topesc repede pierzându-și astfel din gustul crocant şi aroma fină. Totuşi dacă vrei ceva dulce la plajă, optează pentru un desert uşor şi natural , care nu-ţi va afecta silueta, cum ar fi unul din banană. Banana se pasează şi se amestecă împreună cu fructele, iar iaurtul înainte de a fi consumat trebuie ţinut câteva ore la congelator.

Ai grijă ca din bagajul tău pentru plajă să nu lipsească ceaiul verde sau apa plată. Renunţă la sucurile bogate în zahăr şi apa carbogazoasă care duc la balonare şi la o stare de sete permanentă.

Ai grijă de silueta şi organismul tău oriunde te-ai afla!

 

Text: Cristina Mihalachi

 

Remington
Articolul anterior
Alimentează-te corect pe plajă!
Articolul următor
Alte articole interesante