Postul fără măsură, îngraşă!

Comercian

separator
ţii au intrat la fel de pregătiţi în post ca şi creştinii dornici de purificare. Ei ne oferă o diversitate de produse  menite să semene la gust şi miros cu cele de origine animalieră. Ca  să nu te laşi momită de înlocuitorii produselor tale preferate, nutriţioniştii îţi recomandă să apelezi la legumele din debara, accesibile tuturor membrilor familiei.

Cu atât mai mult că îţi detoxifică organismul. Mazărea verde, ciupercile, fasolea, cartoful, nucile sunt doar câteva alimente ce ne pot împlini necesarul zilnic de proteine şi substanţe hrănitoare.

Fii atentă cum le combini şi în ce proporţii le consumi. Sunt bogate în proteine la fel ca şi carnea, dar şi mai calorice, deoarece avem tendinţa şi necesitatea să le consumăm în cantităţi mai mari.

Dar nu uita că ele îngraşă! 100 g carne de pui conţin 177 de calorii, dar  100 g de mazăre au 300 de calorii. 100 g fasole  conţin 40 g carbohidraţi, 12 g proteine şi 300 de calorii.

Datorită conţinutului de Omega 3, doar 3 nuci greceşti pe zi sau un pumn de fistic îţi asigură buna funcţionare a creierului.

Ne vom potoli foamea cu fructe uscate. Acestea ne pot înlocui deserturile copioase, îmbogăţindu-ne organismul cu vitaminele A, B1,B2, calciu şi fier.

Ţinem post fără chimicale

Cum sunt mezelurile din soia sau pateul vegetal?

Pline de chimicale, acestea în niciun caz nu-ţi pot purifica organismul. E-urile care dau gustul de carne în pate sau în salam intoxică organismul, avertizează nutriţioniştii.

Produsele acceptate de nutriţionişti sunt următoarele: brânza “Tofu” şi laptele din soia indicate persoanelor care nu tolerează lactoza.

Fii atentă la etichete. Produsele de post în niciun caz nu trebuie

să conţină derivate din ouă sau lapte.

Îţi oferim şi un deliciu de post sănătos şi apetisant. În cazul în care pofteşti un desert, îţi propunem unul care se prepară în timp record din alimente la îndemână.

Desert: Tort de post cu gem de fructe

Ingrediente :

Blat:
150 g făină
150 g margarină
150 g zahăr
150 g nuci măcinate
1 lingură de apă
Puţină sare
Zahăr vanilat

Umplutura: 250 g de gem de caise sau mere.

Mod de preparare : Margarina se amestecă bine cu zahărul. După care se adaugă făina, sarea şi nucile. Conţinutul bine frământat se păstrează la rece. Fiecare formă se întinde şi se coace la cuptor.  Când se răceşte, blatul îl ungem cu un strat subţire de gem şi îl presărăm cu nuci.

Poftă mare !!!

 

Yoga pentru bebeluşi a şocat întreaga lume!
Articolul anterior
„Slăbeşte Sănătos” – ediţia a II-a!
Articolul următor
Alte articole interesante