Papanași din doar 2 ingrediente și 15 minute de preparare

Această rețetă nu conține zahăr, ulei și ouă. Din doar două ingrediente accesibile veți prepara un desert delicios și sănătos. Banana va oferi papanașilor gustul dulce și consistența dorită. În doar 15 minute veți prepara un mic dejun gustos și sănătos.

separator

papanași

Ingrediente:

150 g brânză

1 banană

Mod de prearare: 

  1. Încălziți cuptorul la 180 de grade.
  2. Puneți brânza într-un bol și pasați-o cu o furculiță.
  3. Adăugați banana dată prin răzătoare mare și amestecați-o cu brânză până la omogenizare.
  4. Tapetați tava cu hârtie de copt sau ungeți-o cu puțin unt. Puneți masa de brânză și banane, cel mai bine să împărțiți compoziția în câteva turte și dați la cuptor timp de 10 minute.
  5. Scoateți tava din cuptor, întoarceți atent papanașii pe cealaltă parte și dați la cuptor pentru încă 5 minute.

Notă: Puteți experimenta, adăugând în masă scorțișoară sau câteva stafide, toate astea după gustul fiecăruia. Pentru cei ce fac sport și au nevoie de multă energie pe parcursul zilei, puteți adăuga fulgi de ovăz sau alte cereale, care să se prepare instant sau să le mărunțiți.

Rețetă de cartofi prăjiți fără ulei. Delicioși și nu fac rău organismului

Rețeta de e cartofi prăjiți în albuș de ou este ideală pentru cei care țin dietă, pentru copii, dar și pentru cei care vor să evite uleiul. Pentru a face această mîncare avem nevoie de doar 5-7 cartofi medii și două albușuri de ou. Nu uita de sare, piper și boia dulce.

Primul pas este să curătăm cartofii, îi spălăm și îi tăiem felii subțiri. Într-un bol punem albușurile de ou și condimentele, după gust, iar apoi amestecăm. Cartofii tăiați se trec apoi prin compoziția obținută.

Într-o tavă în care punem hârtie de copt vom așeza cartofii, lâsând preparatul la cuptor timp de 15 minute, la 200-220 de grade. Asta este tot. Poftă bună!

Greșelile pe care le facem când gătim cartofii prăjiți

Mare atenție la cartofii pe care îi alegi. Când mergi la cumpărături, verifică fiecare cartof să nu fie moale sau să nu prezinte lovituri. Dacă vrei să faci cartofi prăjiți este indicat să-i alegi pe cei albi. Cartofii nu trebuie aruncați direct în tigaie! Înainte, ei trebuie puși într-o oală cu apă rece timp de o oră pentru a îndepărta amidonul, care poate fi periculos.

Alege o tigaie subțire, cu acoperire non-aderentă sau o tigaie din oțel sau fontă cu fundul gros. Dacă faci cartofi prăjiți în ulei, încinge tigaia și apoi pune cartofii. Condimentele trebuie adăugate la sfârșit. Dacă pui sare peste cartofi în timp ce sunt pe foc, sarea va scoate apa din cartofi, iar aceștia nu vor mai face crustă.

Cartofii sunt o sursă bună de vitamine și minerale, în special vitamina C, vitamina B6, potasiu și magneziu. Cartofii au foarte puține grăsimi și 0% colesterol. Ei reglează digestia și ne pot ajuta să slăbim. Aceștia conțin multe fibre. Acestea normalizează tranzitul intestinal, reduc simptomele indigestiei, constipației sau diareei și pot calma balonarea și flatulența.

sursa

Deserturi sănătoase și delicioase, în meniul unui local din Chișinău

Iubitorii de dulciuri au un nou motiv în plus pentru a vizita localul Millor Cafe. Patiserul localului au introdus în meniu noi deserturi în combinații savuroase, fără prea mult zahăr și din ingrediente naturale!

Cei care sunt în cautare de experiențe noi, dar și gurmanzii, pot încerca mouse-ul cu coacăza, o combinație inedită. Mixul dintre mousul dulce și piureul de coacăză îți va aprinde spiritul și te va scoate din cotidianul culinar.

O altă surpriză pe care o vei putea găsi în noul meniu dulce Millor Cafe este desertul mouse din iaurt grecesc, făcut după o rețetă proprie. Cu siguranță gustul acestui mouse va satisface și cele mai exigente pofte.

Iar amatorii de torturi TIRAMISU au și ei o surpriză. Un altfel de desert, cu icre din cafea și cremă fină și ușoară. Iar gustul pișcotelor îmbibate în rom te vor cuceri!

Așadar dacă ți-e poftă de ceva dulce, cu siguranță vei gasi ceva pe gustul tău la Millor Cafe!

👉Te așteptăm pe Alecu Russo 16/1
👉Detalii:  0687 77 395


Iaurt făcut în casă. O rețetă gustoasă și sănătoasă

Această rețetă de iaurt este foarte simplă și gustoasă. Iaurtul făcut în casă este mult mai sănătos față de cel care se găsește în supermarketuri și este indicat pentru copii și pentru cei care au diabet sau țin dietă.

Aveți nevoie doar de câteva ingrediente:

  • Un litru de lapte proaspăt (preferabil integral pentru o textură mai bogată)
  • 2-3 linguri de iaurt natural (ca starter)
  • Oala sau cratiță
  • Un termos
  • Un termometru de bucătărie
  • Sticluțe sau borcane pentru depozitare

Rețetă de iaurt făcut în casă

  1. Pune laptele într-o oală sau cratiță și încălzește-l la foc mediu, amestecând constant pentru a preveni arderea. Folosește un termometru de bucătărie și încălzește-l până când temperatura atinge aproximativ 80°C. Acest proces ajută la eliminarea bacteriilor nedorite.
  2. După ce laptele a atins temperatura dorită, îndepărtează-l de pe foc și lasă-l să se răcească la temperatura camerei. Nu adăuga starterul de iaurt în timp ce laptele este încă fierbinte, deoarece riști să distrugi bacteriile bune.
  3. Când laptele s-a răcit suficient, adaugă 2-3 linguri de iaurt natural în lapte și amestecă bine pentru a distribui bacteriile în întregul amestec. Starterul de iaurt conține bacterii active care vor fermenta laptele și îl vor transforma în iaurt.
  4. Apoi, toarnă amestecul în sticluțe sau borcane și înfășoară-le într-un prosop sau le așază într-un termos preîncălzit. Fermentează iaurtul timp de 6-8 ore la temperatura camerei sau până când devine solid. Cu cât fermentezi mai mult, cu atât iaurtul va fi mai gros și mai gustos.
  5. După ce iaurtul s-a fermentat, pune sticluțele în frigider pentru a se răci și pentru a opri procesul de fermentare. Lasă-l să se odihnească peste noapte înainte de a-l consuma. La final poți să adaugi fructe, bomboane, scorțișoară sau stafide. Asta este tot. Poftă bună!

Dacă vrei să abordezi un stil de viață sănătos, nu o face de capul TĂU! Solicită o consultație gratuită cu un specialist care să te ajute să faci corect pașii. Nu ezita, accesează Centrul Online de Nutriție și Sport al Galinei Tomaș, din orice colț al lumii, pentru a găsi răspuns la orice întrebare și a primi ghidare profesionistă!

sursa

10 probleme de sănătate în care poţi folosi apa cu lămâie ca medicament!
Articolul anterior
Nu ai văzut o bunicuță mai sportivă! La 80 de ani e campioană la culturism!
Articolul următor