5 exerciții pentru fortificarea coapselor

Există un număr de exerciții recomandate a fi efectuate în timpul sarcinii. Sunt benefice atât pentru tine cât și pentru făt, trebuie doar să le practici cu precauție și să nu exagerezi.

Este interzis:

  1. Să ții respirația în timpul efectuării exercițiului;
  2. Orice mișcare bruscă/rapidă care poate provoca traume abdominale;
  3. Activități care necesită sărituri.

Aliona Trifan,
Instructor Bio-Shape

Instructorul Unica Shaping Club, Aliona Trifan, împreună cu Vozniuc Viorica, graviduța ce are 33 săptămâni, îți vor demonstra seria celor 5 exerciții care pot fi practicate la domiciliu.

Încălzește mușchii gâtului și fortifică mușchii coapsei interioare

  1. Începe exercițiul în poziție orotostatică, stând cu picioarele la nivelul umerilor, brațele la talie.
  2. Faci semigenoflexiuni și înclini capul în partea dreaptă, revii în poziția inițială.
  3. Urmează semigenoflexiunea și capul înclinat în partea stângă, revii în poziția inițială.
  4. Ultima semigeneflexiune însoțită de înclinareacapului anterioar.

Repetă mișcarea de 10 ori în tempou lent.

Tonifică coapsa laterală

  1. Începe exercițiul stand cu picioarele la nivelul umerilor, brațele la talie.
  2. Mișcă piciorul cu amplitudă în lateral posterior, apoi revii în poziția inițială.

Repetă mișcarea de 10 ori, apoi schimbă piciorul.

Fortifică coapsa internă

  1. Stai culcată lateral sprijinită în antebraț cu un picior flexat, celălalt extins.
  2. Ridică piciorul extins reținând poziția la mijlocul distanței, apoi coboară-l.

Repetă mișcarea de 10 ori în tempou lent, apoi schimbă poziția și faci la fel cu celălalt picior.

Exercițiu pentru mușchii coapsei laterale și talie

  1. Începe exercițiul stând culcată lateral sprijinită pe antebraț cu picioarele flexate în posterior.
  2. Ridici un picior flexat, genunchiul acestui picior fiind înclinat spre podea.

Repetă mișcarea de 10 ori în tempou lent, apoi schimbă poziția și faci la fel cu celălalt picior.

Relaxarea

1. Stai așezată cu picioarele încrucișate.

2. Inspiri și ridici brațele sus și expiri când revii la poziția inițială.

Câștigă  sănătate, pregătește-ți organismul pentru naștere și eliberează-te de stres cu ajutorul exercițiilor fizice!

Text: Snejana Țugui

Detalii picante de la nunta Irinei Tarasiuc
Articolul anterior
Stil venețian la lansarea unui videoclip
Articolul următor
Alte articole interesante