5 exerciții pentru forme frumoase în timpul sarcinii!


Aliona Trifan,
Instructor Unica Sport

Exercițiile pentru graviduțe îţi îmbunătățesc circulația, te relaxează și îți fac sarcina mai ușoară. Acestea te ajută să îți menții silueta și să naști un bebeluș sănătos. Aliona Trifan, instructor Unica Sport, îți recomandă, cu ajutorul Corneliei Ștefăneț, 5 exerciții pentru a fi sănătoasă și frumoasă în timpul sarcinii.

Exercițiu pentru brațe fără celulită și coapse reliefate

  1. Începe exercițiul în poziție ortostatică, cu picioarele depărtate la nivelul umerilor și cu brațele pe lângă corp. Ține în mâini un elastic pe care-l extinzi.
  2. Din această poziție, înclină trunchiul anterior, simte extinderea mușchilor coapsei posterioare și contractă mușchii spatelui. Extinde mai tare elasticul. Revino la poziția inițială, apoi ridicând brațele, efectuează semigenoflexiunea și du elasticul în posterior, extinzându-l.

Repetă exercițiul de 10 ori. Acesta antrenează mușchii brațelor, a spatelui și a picioarelor.

1


Exercițiu pentru un bust feminin și talie reliefată

  1. Începe exercițiul în poziție ortostatică, cu picioarele depărtate la nivelul umerilor și cu brațele flexate în față, ținând un elastic.
  2. Din această poziție, rotește trunchiul într-o direcție, apoi în cealaltă. După aceasta, flexează un picior în posterior astfel încât să obții un unghi de 90 de grade între coapsă și gambă. Apoi du cotul brațului flexat spre picior. Coboară piciorul flexat la podea, după care schimbă direcția și efectuează aceeași mișcare.

Acest exercițiu antrenează mușchii pectorali, oblici și mușchii coapsei interne și posterioare. Repetă-l de 10 ori în ambele direcții.

2


Exercițiu pentru mușchii coapsei interne

  1. Începe exercițiul fiind culcată lateral cu suport în antebraț și sprijină capul în palmă. Palma celuilalt braț fixeaz-o în față. Ține piciorul de la saltea ușor flexat, iar pe celălalt- drept.
  2. Din această poziție, ridică piciorul drept și flexează-l spre umăr, apoi revino la poziția inițială.

Repetă exercițiul de 10 ori, apoi schimbă direcția. Acest exercițiu antrenează mușchii coapsei interne.

3-ok


Exercițiu pentru picioare frumoase!

  1. Începe exercițiul fiind culcată lateral cu suport în antebraț și sprijină capul în palmă. Palma celuilalt braț fixeaz-o în față. Ține piciorul de la saltea ușor flexat, iar pe celălalt drept.
  2. Din această poziție, ridică piciorul paralel solului. Mișcă același picior anterior, iar apoi în posterior. Revino la poziția inițială.

Repetă mișcarea de 20 de ori, apoi schimbă direcția. Acest exercițiu antrenează mușchii coapsei.

4


Exercițiu pentru spate sănătos !

  1. Așează-te pe saltea, în poziția patrupedă , sprijinindu-te pe palme și genunchi, având brațele și spatele drept.
  2. Din această poziție arcuiește spatele, așa încât să formezi un semicerc.
  3. Îndreaptă spatele și ridică un picior în posterior, având grijă ca el să fie drept. Același lucru îl faci și cu celălalt picior.

Ai grijă, atunci când spatele e arcuit să inspiri, iar când duci piciorul în spate- să expiri. Realizează câte 10 mișcări cu fiecare picior. Acest exercițiu antrenează mușchii coapsei posterioare și mușchii spatelui.

5

alte Articole interesante