Mai mulți consumatori de IT au obiecții față de un faimos magazin din Chișinău. Vezi despre ce este vorba mai exact.
În cel mai recent caz, un client a încercat să restituie un telefon mobil scump, pe care l-a cumpărat ca nou, dar s-a adeverit a fi… vechi. O expertiză tehnică i-a arătat că telefonul a fost utilizat primăvara, în Statele Unite ale Americii. Magazinul ar fi refuzat să restituie banii, scrie jurnal.md.
Un tânăr din Chișinău a plătit aproape 30 de mii de lei pentru un smartphone, pe care l-a găsit într-un vestit magazin, amplasat în sectorul Ciocana. Ajuns acasă, Ioan Plămădeală a depistat pe obiectul recent procurat mai multe zgârieturi și amprente de degete, ceea ce i-a trezit semne de întrebare.
IOAN PLĂMĂDEALĂ, cumpărător: „Când am scos pelicula, am văzut semne de uzură, amprente, murdărie. Am tapat codul pe internet și am aflat că activarea a fost făcută anul trecut pe 22 mai. Ei știu situația, au recunoscut, au spus că telefonul a fost deschis, poate nu le-a plăcut culoarea și a fost vândut iar ca nou.”
Tânărul a mers la specialiști, pentru o expertiză tehnică independentă. Conform acesteia, telefonul a fost activat în America, în primăvară, iar garanția tehnică este expirată.
IOAN PLĂMĂDEALĂ, cumpărător: „Când l-am deschis, am descoperit că avea o cartelă americană în el. Asta e extraordinar, să încerci să vinzi un telefon cu o altă cartelă în el.”
Tânărul spune că a cerut managerului din magazin să-i schimbe produsul cu altul, dar a primit refuz.
Managerul companiei are altă versiune.
ALEXANDRU, manager PR al magazinului: „-Am venit cu propunerea ca acest telefon să fie schimbat, însă clientul a refuzat.”
Tânărul a scris o plângere la poliție și la Agenția pentru Protecția Consumatorului.
sursa: www.jurnal.md