Brandurile moldovenești vor fi promovate printr-o aplicație mobilă

Asociația Patronală din Industria Ușoară (APIUS), din care fac parte un șir de companii autohtone din domeniul industriei ușoare, a beneficiat de susținere în elaborarea unei versiuni noi a site-ului www.dininima.md, precum și de dezvoltarea aplicației mobile DININIMA. Clienții vor avea acces la toate produsele brandurilor autohtone și legătură directă cu magazinele online ale acestora.

Aplicaţia a fost elaborată în cadrul programului „Digital IMPACT”, care face parte din Programul național „Startup Moldova” și este dezvoltat în cadrul proiectului TEKWILL, cu susținerea partenerilor de dezvoltare: Agenţia SUA pentru Dezvoltare Internaţională (USAID) și Suedia, scrie moldpres.md.

Cu susținerea programului „Digital IMPACT”, versiunea nouă a site-ului urmează a fi realizată în conformitate cu ultimele tendințe tehnologice și de design, pentru a include informații complete despre toate brandurile autohtone de sub umbrela DININIMA. Site-ul va fi accesibil atât pentru consumatorii locali, cât și pentru cei din afara țării. La rândul său, aplicația mobilă va oferi cumpărătorilor posibilitatea de a fi la curent cu ultimele colecții, produsele recomandate, dar și reducerile permanente și programele de loialitate.

„Anterior, site-ul era mult prea încărcat și nu avea o structură bine definită. Ne-am gândit să-l simplificăm, așa încât acesta să devină o carte de vizită pentru toate companiile. În plus, anul trecut am dezvoltat un program de accelerare a comerțului electronic și ne dorim să integrăm și brandurile propriu-zise, care au site-uri funcționale. Prin intermediul programului, ne propunem să facem cât mai vizibile și mai accesibile afacerile autohtone. Urmează să implementăm și o extensie (www.dininima.com), pe care s-o promovăm pe piața europeană, pentru că există interes sporit din partea țărilor respective. Programul Digital IMPACT ne-a ajutat cu expertiză și susținere financiară în trecerea spre digitalizare, iar noi, împreună cu partenerii, vom promova industria ușoară atât în țară, cât și peste hotare”, susţine Marcela Lozovanu, directoare executivă APIUS.

Un individ din Străşeni şi-a ucis tatăl în bătaie, apoi a ieşit să se plimbe în oraş
Articolul anterior
Prima reacție a Maiei Sandu după reținerea procurorului general
Articolul următor