Agențiile Servicii Publice din țară au fost luate cu asalt în ultimele zile. Moldovenii se grăbesc să-și obțină actele de identitate solicitate. Așteaptă ore în șir pentru a-și perfecta actele, deoarece se plâng că nu se pot înregistra prealabil pentru a beneficia de serviciile Agenției Servicii Publice (ASP), aceasta fiind unica metodă de a obține actele necesare.
Oamenii sunt revoltați și spun că nici la numerele de telefon afișate pe site-ul Agenției nimeni nu răspunde, transmite nordnews.md.
„Ieri toată ziua, astăzi.. nu răspunde nimeni. Aici nimeni nu ne dă drumul, am luat copiii de la școală și așteptăm, poate cumva vom trece. Dar nu ne răspunde nimeni, două numere de telefoane. Pentru ce se dau aceste numere dacă nu se rezolvă?!”
„Am încercat să dau de ei la numerele propuse, n-am reușit să vorbesc cu cineva sau să mă înregistrez, este foarte ciudat. Sper totuși că se va întâmpla ceva, pentru că, de exemplu, dacă eu n-am nevoie imediat, probabil sunt oameni care au vreo urgență, care au probleme de rezolvat.”
Tamara Burcovschi are 65 de ani. Femeia spune că de două zile încearcă să se înregistreze prealabil la Centrul Multifuncțional Bălți, dar fără succes.
„Eu o să mă duc înapoi în Italia să lucrez, acolo suntem stimați și onorați de un stat STRĂIN. Ți se răspunde când ai vreo întrebare, nu te lasă să stai pe scaun și să îngheți. Am sunat de acasă de “mii și milioane” de ori, nu se poate ( nu ne-au răspuns – n.r.). Am venit aici, aceeași situație. Nu răspund telefoanele. Ce înseamnă asta?”, a declarat Tamara Burcovschi, pensionară.
„Noi trebuie să vedem de ce nu se poate programarea, pentru că ar trebui să se poată să se facă, trebuie să văd de ce nu răspunde nimeni la 14909 pentru că poate fetele sunt suprasolicitate, poate este nevoie de făcut de o pauză de 10 minute, după care de revenit. Noi nu avem semnale din regiune, din orașul Bălți, că nu se pot face programări”, a spus Maia Lefter, specialist comunicare ASP, pentru nordnews.md.
Pentru a putea beneficia de serviciile Agenției Servicii publice este nevoie de înregistrare prealabilă care se efectuează prin sistemul informaţional de pe pagina web a Agenţiei sau prin contactarea erviciului „CALL CENTRU” la nr. de telefon 14 909.