Veste proastă pentru miile de urmăritori ale unei cunoscute influencerițe din Republica Moldova! După aproape 7 ani în care s-a dedicat zi de zi, aceasta își anunță retragerea de pe Instagram.

Acum 7 ani, Rodi Ro a fost printre primele din Republica Moldova care a decis să spargă gheața și să intre în lumea virtuală în calitate de influencer pe Instagram. Femeia, care la acel moment trecea prin probleme personale, a decis să-și împărtășească experiența, dar și viața cu toți cei care o admirau. În timp, Rodi a reușit să adune o comunitate uriașă de urmăritori, care au îndrăgit-o pentru felul ei de a fi, dar și sinceritatea cu care vorbea în story despre tot ce i se întâmplă.
Rodi a dat un suflu nou în Instagramul de la noi. Pentru că a inspirat întotdeauna încredere, ea a reușit să aibă colaborări frumoase, iar Instagramul a devenit pentru ea atât o pistă de promovare, cât și o sursă de venit.
Influencerița își împărtășea mereu și experiența din călătoriile în care mergea și era o sursă de inspirație pentru urmăritorii săi.
Rodi este urmărită de o comunitate mare de femei, pe care mereu le îndemna, prin propriul exemplu, să muncească sau să aibă o activitate. Mai mult, Rodi nu a mizat niciodată doar pe câștigurile din Instagram. Ea este și un make-up artist iscusit, care se bucură de aprecieri în rândul clientelor și nu doar.
De ceva timp, influencerul se declara dezamăgită de unele lucruri care se întâmplă în prezent pe această rețea socială și și-a anunțat urmăritorii că ar putea să se regrată, mai ales că Instagramul presupunea pentru ea dedicație și foarte mult timp.
”Nu mă simt apreciată”, scrie influencerița într-un story.

Solicitată de unica.md să explice ce a determinat-o să ia o asemenea decizie, Rodi a spus că știe ce a fost atunci, la începuturi și ce este acum pe această rețea:
”Sunt mai mulți factori care mă fac să nu mai vreau dus Instagramul așa cum o făceam și sunt legate de faptul că nu văd rezultate. Eu aduc valori în societate, dar acum ele nu mai sunt auzite.”, a declarat Rodi pentru unica.md.






