În Moldova, vor fi investiți circa 100 milioane euro pentru construcția unui mall ultramodern cu cele mai cunoscute branduri mondiale

Un nou proiect de business urmează să fie implementat în Republica Moldova. Circa 100 milioane de euro vor fi investiți în construcția unui mall modern care va găzdui cele mai cunoscute branduri mondiale, cum ar fi Zara, Ikea, Massimo Duty, Bershka, H&M, Pull and Bear, Stradivarius etc.

,,Da, într-adevăr, lucrăm acum în vederea pregătirii către demararea unui proiect cum nu a mai fost în Moldova niciodată – e vorba despre un mall modern, care va găzdui cele mai cunoscute branduri mondiale, ca: Zara, Ikea, Massimo Duty, Bershka, H&M, Pull and Bear, Stradivarius etc.”, a declarat omul de afaceri Igor Roșca, într-un interviu pentru www.curentul.md.

,,Multe dintre brandurile pe care intenţionăm să le aducem aici lipsesc în Moldova dat fiind condiţiile specifice pe care le impun atunci când vin pe o piaţă. Spre exemplu, în Moldova nu există nici un centru comercial, nici un mall, care să facă faţă cerinţelor Ikea la capitolul suprafeţe alocate. Aşa e şi în cazul altor branduri cunoscute la nivel mondial şi noi ne propunem drept scop să oferim în premieră condiţiile solicitate de ele, astfel încât respectivele branduri să poată fi prezente şi pe piaţa Republicii Moldova.

În primul rând, ar fi cazul de amintit că eu deja sunt implicat în aşa gen de afaceri, administrând două dintre cele mai cunoscute centre comerciale din Moldova. Având calitatea respectivă, nu puteam să nu sesizez breşa enormă ce există pe acest segment de piaţă şi anume lipsa unui mall modern, care să satisfacă cerinţele celor mai importante branduri la nivel mondial.

În al doilea rând, avem o situaţie concretă ce s-a creat ca urmare a pandemiei de COVID-19. Cetăţenii noştri nu mai pot călători peste hotare ca şi până la pandemie, prin urmare accesul lor la brandurile de nivel mondial a devenit mult mai limitat. Vă dau doar un exemplu: vânzările Palas Mall din Iaşi (România) au scăzut, pe timp de pandemie, cu 20% şi aceste 20% le asigurau cetăţenii noştri, care mergeau la cumpărături la Iaşi. Cugetând asupra acestei situaţii, m-am întrebat: De ce să nu aducem respectivele branduri în Moldova, ca oamenii să aibă în continuare acces la ele? De ce să nu creăm un mall modern aici, care să ofere şi locuri de muncă, şi noi impozite la buget? De ce banii trebuie să plece din Moldova dacă pot lucra în beneficiul ţării, al cetăţenilor?. Poți urmări interviul integral aici.

Luptătoarea Anastasia Nichita a cucerit medalia de bronz la Campionatele Europene
Articolul anterior
Atenție! Evitați vopselele toxice pentru ouă. Ce ne recomandă specialiștii?
Articolul următor
Alte articole interesante