Șoferul cursei Chișinău-Brașov și-a pierdut cunoștința în timp ce se afla la volan. Autocarul juca dintr-o parte în alta. Pasagerii nici măcar nu bănuiau că sunt într-un pericol iminent. La un moment dat, autocarul a intrat pe sensul opus de circulație, apoi încă o dată…
Un șofer, care circula în spatele vehiculului, a povestit momentele de groază prin care au trecut cei 40 de pasageri din autocar.
,,Azi am dat ochii cu Moartea care a venit să ia 40 de vieți a cursei Chișinău-Brașov. Am reușit sa o fugăresc și toți sunt vii”, povestește șoferul martor la incident.
,,Noi mergeam în spatele lui (n.r. – a autocarului), viteza între 70-90. La început șerpuia ușor, credeam că evită gropile. Când a dat cu roata dreaptă spate de acostament m-am speriat, dar m-am gândit ca e necompetent și am mărit distanța de la el. Când a dat a doua oară de acostament m-am îngrozit.
După asta amplituda a crescut și el a ieșit prima dată pe sensul opus. Atunci mi-am dat seama că nimeni nu controlează autocarul, am accelerat și am început să claxonez lung. Primul gând a fost că a adormit și o să-l trezesc. La a doua ieșire pe contrasens era cât pe ce să lovească un autovehicul. Din față era mult trafic. Cred că în acel moment deja cineva preluase controlul și a oprit autocarul.
Șoferul de autocar a avut o criză de diabet și cred ca și-a pierdut cunoștința la volan. Șoferul nr. 2 ațipise, probabil l-am trezit eu sau pasagerii care au ridicat panică. Șoferul de la volan era în o stare atât de gravă că nu reușeau să-l scoată de la volan. Au venit trei echipaje de poliție. Ofițerul a explicat că e o problemă de coordonare la 112. La fel a fost și cu ambulanța, au venit două.
Un pasager a zis că șoferul încă de la gară arăta palid”, povestește martorul.
,,Aici ar fi loc de multe critici, dar hai să le discutăm constructiv. Cu ministrul Transporturilor și ANTA”, mai spune șoferul, martor la incidentul care probabil l-a marcat pentru mult timp.
(Sursa: Facebook/Anatolie Golovco)