O viitoare mireasă şi-a uimit nu doar familia, prietenii, cunoştinţele ci întreg internetul după ce le-a oferit oaspeţilor invitaţi la nuntă posibilitatea de a-şi decide meniul din seara petrecerii în funcţie de valoarea în numerar a cadoului pe care aveau să îl ofere. Oamenii au avut de ales mâncarea în funcţie de bugetul oferit mirilor.
O fotografie cu mai multe opţiuni de meniu însoţite cu preţul pe care invitaţii trebuie să îl ofere pentru a beneficia de acesta a devenit virală pe reţelele de socializare, stârnind un val de reacţii între internauţi.
Oaspeţii au fost rugaţi de mireasă să selecteze unul dintre cele 4 „niveluri de cadou” pe care intenţionau să îl ofere proaspăt căsătoriţilor, pentru a determina mirii, la rândul lor să facă o alegere pentru cina din seara nunţii.
Invitaţiile de nuntă au fost trimise împreună cu „cererea pentru meniul personalizat” tuturor invitaţilor în semn de glumă, mirii intenţionând într-un fel să le facă o farsă apropiaţilor, însă nu toată lumea a gustat umorul, iar unii au împărtăşit povestea pe Internet.
Cei doi miri s-au revoltat în final, mai ales că au primit un val de critici asupra invitaţiilor, gestul fiind declarat ca fiind „de prost gust”. În cele din urmă, oaspeților mai generoși dispuși să cheltuiască între 1.001 și 2.500 de dolari pentru „cadoul de platină”, li se oferea un homar, precum și un pahar de șampanie ca suvenir.
Meniul a generat reacții adverse după ce criticii au observat că şi restricțiile alimentare au venit și cu un preț. Potrivit meniului, vegetarienilor și oaspeților de altă religie li s-a spus că mesele lor erau disponibile numai la „nivelul platinei”.
Gluma cuplului a fost retrasă, evident, după ce invitaţiile au ajuns subiect de glume şi controverse în mediul online.
„După ce au început să fie bârfiţi și postat pe internet, mirii care au trimis invitațiile de nuntă au spus că este o farsă și au fost surprinși că nimeni nu a primit gluma”, a declarat un cunoscut, potrivit Daily Mail.
Nu este cunoscut faptul dacă mirii şi-au continuat nunta ori dacă numărul oaspeţilor a scăzut dramatic, în ciuda criticilor oferite de oameni în mediul online.