„Premier Energy” declară că nu se face responsabilă de posibilele deconectări de apă efectuate azi de SA „Apă-Canal Chișinău”.

Întreprinderea afirmă că cele două locuri de consum al energiei electrice deconectate astăzi vizează doar blocul administrativ al SA „Apă-Canal Chișinău”.
Potrivit întreprinderii, nici un alt loc de consum care face parte din procesul tehnologic de funcționare a sistemelor de apeduct, canalizare și furnizare a agentului termic nu a fost deconectat de la energia electrică.
În context, „Premier Energy” atenționează că eventualele probleme legate de furnizarea apei la anumite adrese ar putea fi de ordin tehnic și țin de modul de gestionare a serviciului de către SA „Apă-Canal Chișinău”.
Întreprinderea mai menționează că a fost nevoită să recurgă la aceste măsuri în conformitate cu prevederile legale, stipulate și în contractul de furnizare a energiei electrice cu SA „Apă-Canal Chișinău”, pentru a nu admite creșterea în continuare a datoriei, care la ziua de azi constituie 68,6 milioane de lei.
Totodată, întreprinderea își exprimă speranța că SA „Apă-Canal Chișinău” va prezenta în termeni cât mai restrânși soluții eficiente pentru stingerea datoriei și pe viitor va achita la timp facturile curente, pentru a preveni apariția unor situații similare, care afectează grav ambele părți.