10 citate amuzante, dar adevărate de la Victor Micușa!

Pe lângă faptul că-și impresionează clientele cu cele mai frumoase coafuri și în vogă frizuri, hair-stilistul Victor Micușa le mai și distrează cu câte un citat amuzant, inventat chiar de el. Noi am selectat doar zece, pentru a-ți face ziua mai veselă!

separator

13118860_994283510650206_6179123228746333107_n

  1. Înșelăciunea poți să o consideri doar atunci când ești căsătorit. În celelalte cazuri se numește casting.
  2. Cea mai bogată fantezie a bărbaților se ascunde sub o fustă foarte scurtă a femeilor.
  3. Femeia perfectă este femeia care are o viață fericită. Femeia satisfăcută are caracter frumos, zâmbet atrăgător, ochi blânzi, sexualitate, voce de catifea și peste margini dragoste față de bărbatul cu care ea a devenit perfectă.
  4. femeie are plăcere de a avea putere asupra unui bărbat, dar tot timpul a fost atrasă de bărbații care au avut putere asupra ei.
  5. Lipsa de atenție bărbătească față de fete acționează misterios; ori se închid în sine, ori preacurvesc.
  6. femeie în casă e un foc în șemineu, cald în pat, miros de păscuță în bucătărie. Asta e zâmbet pe buze, strălucire în ochi, mama copiilor și un basm frumos în viața bărbatului.
  7. Încă nu se știe ce-i mai rău; „una și aceiași” în mintea bărbatului sau ” singură nu știu ce vreau” în mintea femeilor.
  8. Femeile sunt pasionate de matematică: își împart vârsta la doi, dublează prețul hainelor și adaugă întotdeauna 5 ani la vârsta celei mai bune prietene.
  9. Mâncatul pe noapte se poate, dacă știi că te așteaptă ceva după care să arzi multe calorii.
  10. Dacă o femeia e împotriva, încă nu înseamnă că nu este de acord.

13902648_1636152183361857_6867070511519294880_n

Noi reguli rutiere în UE! Șoferii care le încalcă vor fi depistați mai ușor

Parlamentul European a votat, miercuri, noi norme rutiere pentru țările UE. Eurodeputaţii au consolidat cooperarea transfrontalieră a statelor membre în investigarea încălcărilor normelor rutiere pentru a preveni comportamentul periculos la volan în străinătate, scrie digi24.ro.

A fost extinsă lista încălcărilor rutiere care declanşează investigaţii transfrontaliere, va fi o cooperare sporită între statele membre ale UE pentru aplicarea amenzilor şoferilor străini periculoşi. Ţara din UE în care regulile rutiere au fost încălcate va avea la dispoziţie 11 luni de la data încălcării pentru a emite o notificare. În plus, la cererea statului membru în care a avut loc încălcarea, ţara de reşedinţă a autorului încălcării poate prelua colectarea amenzilor rutiere, cu condiţia ca suma să fie mai mare de 70 euro şi să nu fi fost plătită după epuizarea tuturor opţiunilor legale. În condiţiile în care aproximativ 40% din încălcările transfrontaliere ale normelor de circulaţie rămân în prezent nepedepsite, deputaţii europeni au actualizat normele pentru a determina ţările UE să coopereze mai mult şi să se ajute reciproc în găsirea conducătorilor auto străini care au comis o încălcare, arată un comunicat de presă al Parlamentului European.

Noile norme obligă autorităţile naţionale să răspundă fără întârziere cererilor din partea unei alte ţări din UE şi în termen de cel mult două luni de la colectarea informaţiilor necesare. În plus, la cererea statului membru în care a avut loc încălcarea, ţara de reşedinţă a autorului încălcării poate prelua colectarea amenzilor rutiere, cu condiţia ca suma să fie mai mare de 70 euro şi să nu fi fost plătită după epuizarea tuturor opţiunilor legale.

Ce tipuri de încălcări ale normelor rutiere sunt vizate.

Normele actualizate vor extinde lista încălcărilor rutiere comise de conducătorii auto nerezidenţi care declanşează cooperarea transfrontalieră şi care pot duce la o amendă. Pe lângă încălcările actuale (excesul de viteză, conducerea sub influenţa alcoolului sau neoprirea la semaforul roşu), lista va fi completată cu elemente noi precum parcarea periculoasă, depăşirea periculoasă, încălcarea unei linii continue şi părăsirea locului unui accident.

Termen clar şi interdicţie pentru colectorii privaţi de datorii

Ţara din UE în care regulile rutiere au fost încălcate va avea la dispoziţie 11 luni de la data încălcării pentru a emite o notificare. Notificarea încălcării regulilor rutiere trebuie să includă momentul şi circumstanţele încălcării, precum şi informaţii privind modul de contestare a amenzii. La iniţiativa eurodeputaţilor, entităţilor private li se va interzice să ajute ţările UE să colecteze amenzi rutiere de la şoferii străini (după doi ani de la transpunerea normelor în legislaţia naţională).

Va fi înființat un portal online

Pentru a spori transparenţa şi a facilita punerea în aplicare a noilor norme, Comisia are sarcina de a crea un portal online care să conţină informaţii precum noile normele, opţiunile de recurs şi amenzile rutiere relevante. „Pentru a spori siguranţa rutieră, ţările UE trebuie să coopereze şi să dispună de instrumente eficiente de pedepsire a celor care încalcă regulile de circulaţie din străinătate. Normele actualizate vor contribui la realizarea acestui obiectiv, dar sunt benefice şi pentru conducătorii auto, care vor primi informaţii într-un interval de timp strict, într-o limbă pe care o înţeleg şi cu o descriere a procedurii de recurs. Interzicerea utilizării unor companii private pentru a încasa amenzile va proteja în mod eficace conducătorii auto împotriva escrocheriilor şi a scurgerilor de date cu caracter personal”, a afirmat raportorul PE, Kosma Złotowski (CRE, Polonia), conform sursei citate. Noile norme legate de schimbul transfrontalier de informaţii privind încălcările normelor de circulaţie care afectează siguranţa rutieră au fost adoptate de către Parlamentul European cu 570 voturi „pentru”, 36 voturi „împotrivă” şi 24 abţineri. După ce şi Consiliul le va aproba, ţările UE vor avea la dispoziţie 30 de luni pentru a se pregăti pentru punerea lor în aplicare.

La Chișinău va fi construit un stadion național, cu 25. 000 de locuri

La Chișinău va fi construit un stadion național, cu maxim 25 000 de locuri. Complexul va găzdui evenimente din diverse ramuri ale sportului, nu doar fotbal. Au fost identificate 5 locații posibile unde ar putea fi construit stadionul. La această etapă a fost finalizat Studiul de prefezabilitate – efectuat de o companie din România, urmează studiul de fezabilitate care va fi elaborat de reprezentanții Guvernului și ulterior desfășurarea lucrărilor de proiectare. Precizările au fost făcute de reprezentanții Federației Moldovenești de Fotbal, scrie NM.md

FMF a declarat că a finalizat Studiul de prefezabilitate pentru construcția unui stadion național. Studiul a fost efectuat de o companie din România. Potrivit FMF, raportul studiului de prefezabilitate urmează să fie transmis reprezentanților Guvernului. Următoarea etapă este studiul de fezabilitate. Acesta, potrivit conducerii FMF, va fi elaborat de reprezentanții Guvernului.

„Am discutat cu reprezentanții autorităților centrale și am ajuns la un consens legat de construcția unui stadion național. FMF și-a asumat angajamentul de a efectua un studiu de prefezabilitate, care va evidenția necesitatea, locația potențială, factorii tehnico-economici, precum și modalitățile de întreținere și mentenanță ale acestuia. Ne dorim să construim un complex sportiv care să găzduiască evenimente din diverse ramuri ale sportului, nu doar fotbal. Sperăm că până în toamna lui 2024 vom avea finalizat și studiul de fezabilitate, pe care urmează să îl elaboreze reprezentanții Guvernului, iar apoi să avansăm la o altă etapa a proiectului”, a declarat președintele FMF Leonid Oleinicenco.

Pe lângă studiul de fezabilitate urmează și desfășurarea lucrărilor de proiectare.

„Elaborarea studiului de fezabilitate ar putea dura aproximativ 6 luni. După această etapă, va începe procedura de execuție. Se consideră că modelul design&build este avantajos în acest caz pentru Republica Moldova, deoarece responsabilitatea construcției este împărțită între executant și proiectant. Termenul estimat pentru finalizarea lucrărilor este de 20 de luni, însă acesta poate varia în funcție de procedurile de avizare, care pot dura până la 3-4 luni”, a spus arhitectul Nemes Karoly, potrivit FMF.

Potrivit Federației, la moment sunt identificate 5 locații posibile unde ar putea fi construit stadionul național. Capacitatea acestuia „ar fi de maxim 25.000 de locuri”.

Menționăm, în decembrie 2023, premierul Dorin Recean a avut o întrevedere cu președintele FMF Leonid Oleinicenco. Potrivit reprezentanților Guvernului, cei doi au discutat inclusiv „despre necesitatea construcției unui stadion național în Republica Moldova, proiect care necesită investiții majore”. „Astfel, urmează ca, în baza unui studiu de prefezabilitate realizat de FMF, să fie identificate, împreună cu Guvernul, cele mai bune soluții pentru construcția stadionului, inclusiv găsirea unui teren și atragerea de investiții”, menționat reprezentanții Guvernului.

Anterior, președintele clubului Zimbru Nicolae Ciornîi declara că o parte din teritoriul complexului sportiv ar putea fi comercializat. În context, președintele FMF a menționat că pentru a exclude orice risc, el insistă tot mai mult către guvernanți pentru a identifica soluții în vederea construirii unui stadion național. „Sperăm că până în vară să obținem cu guvernul o foaie de parcurs, cine și ce urmează să facă: cine își asumă cheltuielile investiționale, cine se ocupă de alocarea terenului”, a menționat Oleinicenco. Stadionul Zimbru are o capacitate de peste 10 mii de locuri. Din 2016, Federația Moldovenească de Fotbal a preluat administrarea stadionului Zimbru pentru o perioadă de 10 ani. Pe lângă clubul de fotbal Zimbru Chișinău, aici își dispută meciurile de pe teren propriu și echipele naționalele de fotbal ale Republicii Moldova.

Cazul tinerei gravide ucise cu sânge rece: Oamenii legii examinează posibile legături cu alte crime neelucidate

În cadrul urmăririi penale în cazul Anei-Maria, tânăra de 19 ani de la Orhei, găsită moartă lângă Chițcanii Vechi, după ce a urcat într-o mașină de ocazie, oamenii legii examinează și posibile conexiuni cu alte cazuri de crimă, rămase încă neelucidate. Invitat în cadrul unei emisiuni, șeful Inspectoratului General al Poliției (IGP), Viorel Cernăuțeanu nu a spus cu ce cazuri se investighează posibile paralele, dar că „se examinează absolut tot”, scrie TV8.

„În orice situație de acest gen, suntem obligați ca în cazul unei crime fără rezultat să fie suprapuse anumite probe ridicate în precedentele infracțiuni raportate la ce avem astăzi. Absolut toate situațiile trebuie verificate sub aspect de probă, se fac o serie de măsuri necesare. Suntem obligați să examinăm absolut tot, în cazul în care avem victimă, dar nu avem suspect. 

Primordial acum este să acumulăm probe fierbinți pe cazul Anei-Maria și să finalizăm cât mai rapid procesul de urmărire penală, dar în paralel deja se acumulează și examinează și alte versiuni, pe alte cazuri care ar putea fi tangențiale la subiect”, a menționat Viorel Cernăuțeanu.

Cernăuțeanu a mai spus că imediat după îndemnul public ca persoanele care au avut de situații cu bărbatul suspectat de uciderea Anei-Maria, să sune la Poliție, au fost primite numeroase sesizări. Potrivit șefului IGP, presupusele victime au spus că au avut tangențe cu suspectul. Viorel Cernăuțeanu nu a oferit detalii.

O prezentatoare TV a primit o coroană la Miss Moscow Beauty 2017!
Articolul anterior
Aur pentru Moldova la Campionatul European de Lupte! Iată cu ce medalii s-au mai întors acasă sportivii noştri
Articolul următor