La fabrica noastră de business munca e în toi! Săptămâna aceasta echipele din cel de-al doilea sezon ”Business Factory” au avut misiunea de a crea și de a posta pe YouTube un video viral. Totul trebuie realizat cu forțele proprii, fără a recurge la ajutorul profesioniștilor.

Pentru a putea realiza corect acest spot publicitar, participanții noștri au fost instruiți de către business trainerii de la SBC. În baza ideii, a imaginii sau a altor elemente, spotul trebuie să atragă atenția publicului.
În urma tragerii la sorți, echipelor ”Liga Succesului” și ”Mega Mind” le-a revenit realizarea publicității virale pentru două branduri. Echipele au avut la dispoziție o zi și jumătate, timp în care, trebuiau să gândească toate detaliile. Iar pentru filmări li s-a acordat exact o oră.
După ce toate imaginile au fost montate, spoturile virale au fost distribuite pe canalul YouTube și au ”contaminat” internauții.
În urma celor trei zile, care le-au avut la dispoziție pentru a distribui filmulețele, echipa ”Mega Mind” a obținut 2 775 de vizualizări, dintre care 1 289 au fost unice, pe când spotul viral al adversarilor a fost văzut de 1 188 de internauți, dintre care 596 – vizualizări unice.
Prin urmare, la fel ca săptămâna trecută, echipa ”Mega Mind” a înregistrat rezultate mai bune. Aceasta înseamnă că din proiect a plecat un concurent din ”Liga Succesului”, și anume, Ilie Sopivnic. Acum au rămas doar 5 jucători, împotriva celor 7 din echipa adversară. Cum vor evolua lucrurile în aceste condiții? Veți afla deja săptămâna viitoare. Până atunci, urmăriți cea de-a treia emisiune:
https://www.youtube.com/watch?v=X1qE01NFzUI
Bătălia pentru premiul principal de 50 000 lei devine tot mai acerbă! Favoritul îl puteți alege și dvs. Votați pentru participantul preferat pe site-ul oficial al reality show-ului businessfactory.md. Fiți cu ochii pe MBC TV!