Participanții ”Business Factory 2” contaminează internauții cu publicitatea virală

La fabrica noastră de business munca e în toi! Săptămâna aceasta echipele din cel de-al doilea sezon ”Business Factory” au avut misiunea de a crea și de a posta pe YouTube un video viral. Totul trebuie realizat cu forțele proprii, fără a recurge la ajutorul profesioniștilor. 

separator

Pentru a putea realiza corect acest spot publicitar, participanții noștri au fost instruiți de către business trainerii de la SBC. În baza ideii, a imaginii sau a altor elemente, spotul trebuie să atragă atenția publicului.

În urma tragerii la sorți, echipelor ”Liga Succesului” și ”Mega Mind” le-a revenit realizarea publicității virale pentru două branduri. Echipele au avut la dispoziție o zi și jumătate, timp în care, trebuiau să gândească toate detaliile. Iar pentru filmări li s-a acordat exact o oră.

După ce toate imaginile au fost montate, spoturile virale au fost distribuite pe canalul YouTube și au ”contaminat” internauții.

10408084_1656579527910548_2475555623234352104_n 10501998_1656579191243915_2069467282743363920_n 11350577_1656579937910507_2103844192705082223_n 11351435_1656579001243934_2704752723601788248_n
11377107_1656580097910491_8720092868141879961_n 11377327_1656579737910527_3959148542731581135_n 11390268_1656579794577188_3274798228517205094_n 11390525_1656580221243812_5466061958714341563_n 11390538_1656579277910573_4944483749669416672_n
11391764_1656580124577155_2491653972187772103_n 11392832_1656579351243899_5573793491885815398_n 11406922_1656579821243852_4062351960710941169_n 11407227_1656579154577252_4516121460238008588_n 11407229_1656579904577177_6633371434291151440_n

În urma celor trei zile, care le-au avut la dispoziție pentru a distribui filmulețele, echipa ”Mega Mind” a obținut 2 775 de vizualizări, dintre care 1 289 au fost unice, pe când spotul viral al adversarilor a fost văzut de 1 188 de internauți, dintre care 596 – vizualizări unice.

Prin urmare, la fel ca săptămâna trecută, echipa ”Mega Mind” a înregistrat rezultate mai bune. Aceasta înseamnă că din proiect a plecat un concurent din ”Liga Succesului”, și anume, Ilie Sopivnic. Acum au rămas doar 5 jucători, împotriva celor 7 din echipa adversară. Cum vor evolua lucrurile în aceste condiții? Veți afla deja săptămâna viitoare. Până atunci, urmăriți cea de-a treia emisiune:
https://www.youtube.com/watch?v=X1qE01NFzUI

Bătălia pentru premiul principal de 50 000 lei devine tot mai acerbă! Favoritul îl puteți alege și dvs. Votați pentru participantul preferat pe site-ul oficial al reality show-ului businessfactory.md. Fiți cu ochii pe MBC TV!

‘’Ne bucurăm în ciuda lor” – campania care unește lumile, Carla’s Dreams și Animaliens Wines!

Carla’s Dreams, unul dintre cele mai nonconformiste proiecte din industria muzicală și Animaliens Wines, cel mai tânăr și curajos proiect din vinificația Republicii Moldova, si-au unit eforturile într-o ediție specială de vinuri, pentru ambele maluri ale Prutului.

Carla’s Dreams: “Vinul este o sărbătoare în sine. Ne-a plăcut mult propunerea prietenilor de la Animaliens Wines și Castel Mimi să îmbinăm lumile Carla’s Dreams și Animaliens. Vă invitam să ne bucurăm în ciuda lor la un pahar de Red, White sau Rose Dreams. V-am cuprins!”.

Animaliens Wines: “Suntem partea plină a paharului. Cu gust de viață. Liberi de clișee. Și destul de îndrăzneți pentru a ne bucura în ciuda a tot ce vrea să ne limiteze libertatea. La fel ca și Carla’s Dreams – proiectul care ne-a învățat să spunem pe față ce simțim“.

Ediția specială Animaliens Wine – Carla’s Dreams va conține trei vinuri – cupajul Red Dreams (Pinot Noir, Sapiravi, Rară Neagră, roada 2019), Rose Dreams – (Pinot Noir, Sapiravi, Rară Neagră, roada 2021) White Dreams (Feteasca Regală ți Feteasca Albă, roada 2021).

Începand de săptămâna viitoare, vinurile Animaliens Wine – Carla’s Dreams, vor putea fi procurate din majoritatea rețelelor comerciale din Republica Moldova, iar în România produsele vor fi disponibile în cel mai scurt timp.

­

Pentru alte informații: +37369248009

Trupa ucraineană Okean Elzy vine cu un concert la Chișinău

Trupa Okean Elzy pregătește un concert pentru fanii din Chișinău.

Solistul "Okean Elzy" a oferit un interviu exclusiv pentru PRIMA  ORĂ

În toamna 2021, spectacolul lui Okean Elzy din Chișinău a trebuit să fie amânat cu doar 4 zile înainte de data programată a concertului, din motivul interzicerii evenimentelor, chiar și în aer liber, din cauza pandemiei de coronavirus.

Formația de muzică pop-rock din Ucraina, care este formată din 5 membri, și-a început activitatea muzicală în anul 1994, bucurându-se de un succes enorm atât în Ucraina, cât și în alte țări.

A fost lansat cel de-al patrulea episod al serialului „Lost in Moldova”. Americanul explorează piața centrală și gustă vinul moldovenesc

A apărut al patrulea episod al serialului „Lost in Moldova”, o producție cinematografică realizată de Volt Cinematography, producătorii fiind Vlad Bolgarin și John Lewis. Serialul este inspirat de experiența lui John, un tânăr american, care în tinerețe a fost voluntar la Corpul Păcii timp de doi ani în orașul Edineț din nordul țării.

În acest episod americanul merge la piața din oraș, în încercarea de a procura legume și fructe autohtone și gustă vinul moldovenesc, transmite www.diez.md.

În serial apar actori moldoveni precum Dumitru Mamei și Olga Guțu-Cucu, dar și tânăra Loredana Sandu, cu toții fiind îndrumați de regizorii Vlad Bolgarin și Călin Laur. Pentru proiect au fost strânse fonduri din toată lumea, suma fiind de 14 000 de dolari.

Eroul principal, Diego, este jucat de Kenny Grimble Jr. din Los Angeles.

Top cinci cele mai bune femei în pat în funcție de zodie!
Articolul anterior
Promoția “Părinților cashback, copiilor cadouri!”
Articolul următor