Vedetele TV, femeile de afaceri și interpreții și-au dat întâlnire la cel mai “
stilat” eveniment al anului: „Din inimă Branduri de Moldova”.Evenimentul a început şi de această dată cu discursul Primei Doamne, Margareta Timofti. Soţia preşedintelui a spus că poartă mai mult piese vestimentare de la Sekana, Georgette și Tricon. „Designerii noștri lucrează cu stofe suficient de calitative și fac modele drăguțe, accesibile pentru toți” , a declarat doamna Timofti.
Deputatul Liliana Palihovici și-a exprimat şi ea admirația față de producătorii autohtoni. “Apreciez brandurile autohtone nu mai puțin decât pe cele din Franța, Italia și alte țări”, a spus aceasta.
Interpretele care au defilat pe podium, promovând branduri autohtone, recunosc că au puține ținute a designerilor autohtoni, dar promit să le achiziționeze în cel mai apropiat timp.
La eveniment au fost prezentate colecții a peste 21 de branduri, iar banii colectați în cadrul evenimentului au fost utilizați pentru susținerea educației în industria ușoară din Moldova.