Modelele Playboy au recreat imaginile de pe corpețile revistelor de acum 40 de ani! Poze

Modelele Playboy au acceptat să apară pe coperțile revistelor pentru a repeta experiența acelor vremuri.  Acum 40 de ani, modelele acopereau coperțile celebrei reviste Playboy, incitând fanteziile cititorilor din întreaga lume, iar asta după ce erau selectate riguros în conformitate cu toți parametrii fizici, așa încăt erau prezentate cele mai elegante modele. Ediția americană a revistei Playboy a vrut să demonstreze că frumusețea nu are vârstă. Rezultatul? Modelele sunt la fel de sexy, chiar dacă multe dintre ele au depășit vârsta de 60 de ani, și afișează o condiție fizică de invidiat, motiv pentru care merită toată aprecierea. Ești curios să vezi cum arată acum?

separator

Kendes Collins, februarie 1979 și acum

20170506171128-120170506171129-1

Kimberley Conrad Hefner, august 1988 și acum

2017050617113020170506171133

Charlotte Kemp, octombrie 1983

2017050617113520170506171137

Kathy St. George, octombrie 1981

2017050617113920170506171142

Monica Art. Pierre, iunie 1979

2017050617114320170506171145

Renee Tenison, iunie 1990

2017050617114720170506171149

Lisa Mettyus, iunie 1991

2017050617115020170506171151

Nou record mondial feminin la apnee de către o ucraineană!

Kateryna Sadurska a stabilit un nou record mondial în timpul celui de-al 8-lea Campionat Mondial CMAS de apnee adâncime de la Kalamata, Grecia, pe 10 octombrie.

Kateryna a atins o adâncime uluitoare de 80 de metri în timpul scufundării sale impresionante la disciplina CNF (Greutate constantă fără aripioare) și a câștigat medalia de aur la competiție.

Iată ce este apneea. Scufundarea liberă sau în apnee, este efectuată prin ținerea respirației fără un aparat autonom de respirat sub apă, reprezintă cea mai veche modalitate de scufundare. Cuvântul apnee provine din limba greacă – apneiu (a = fără, pneiu = a respira).

David Beckham ne-a arătat viața sa la țară.

David Backham este tot mai încântat de moșia din Cotswolds, în vreme ce soția sa, Victoria, nu vrea să audă de viața la țară și își dorește să trăiască și în viitor în inima Londrei.

Sursa continuă: „David nu a făcut niciun secret din dorința de a se muta permanent la țară pentru un ritm de viață mai liniștit și mai relaxat, acum că băieții au zburat din cuib, și este ceva despre care el și Vic au vorbit mult și la care s-au gândit serios. După ce a crescut în estul Londrei, David este pregătit să lase viața de oraș în urmă și să se stabilească definitiv în Cotswolds, în timp ce Vic a crescut în Hertfordshire, așa că traiul în inima Londrei este încă interesant, chiar și după toți acești ani. Ea nu este pregătită să renunțe la stilul ei de viață metropolitan și nu se vede renunțând la asta pentru mult timp. Dar, știind cât de dornic este David să se mute, ea este îngrijorată că sunt pe pagini complet diferite”.

Chinezii de la producătorul auto Chery folosesc fabrici din Rusia lăsate libere de rivalii occidentali pentru asamblarea de mașini

Constructorul auto chinez Chery a început să asambleze mașini în Rusia la trei fabrici lăsate libere de rivalii occidentali, pentru a le vinde în țară. Fabricile au fost lăsate libere inclusiv de Volkswagen și Mercedes, informează digi24.ro., cu referire la Reuters.

Producătorii auto chinezi au acaparat mai mult de jumătate din piața auto din Rusia în ceea ce privește vânzările, deoarece majoritatea omologilor occidentali au abandonat țara în urma invaziei din Ucraina. Acum, aceștia își extind aria de acțiune pentru a acoperi și o mai mare parte din producția internă a Rusiei, subliniind modul în care Beijingul joacă un rol mai influent în schimbarea peisajului de producție și a economiei Rusiei de la începutul invaziei.

Pe lângă importurile de autoturisme finite în Rusia, Chery, care reprezintă aproape o cincime din vânzările de autoturisme din Rusia, importă autoturisme aproape finite și finalizează asamblarea în trei fabrici rusești, au declarat persoanele respective. Patru dintre persoane, inclusiv dealeri care gestionează relațiile cu fabricile, au refuzat să fie identificate deoarece nu sunt autorizate să vorbească cu presa.

Cel mai mare exportator auto din China pariază probabil pe o cerere puternică în țară, în timp ce piața internă din Rusia se confruntă cu o producție limitată și o capacitate de producție neutilizată la maxim, au declarat sursele. Chery a afirmat într-o declarație scrisă că aprovizionează piața rusă cu autoturisme, dar nu intenționează să construiască sau să-și cumpere propriile fabrici în această țară. Aceasta nu a comentat ca răspuns la întrebările Reuters cu privire la lucrările de asamblare de la fabrici.

Ea este cea mai stilată vedetă de la noi
Articolul anterior
Cum să-ți faci un autobronzant acasă!
Articolul următor