Vezi cine sunt învingătorii Concursului Mărcilor Recunoscute NOTORIUM TRADEMARK AWARDS 2022

Votingul a luat sfârșit. Nominanții Concursului Mărcilor Recunoscute NOTORIUM TRADEMARK AWARDS 2022 au posibilitatea de a intra în posesia trofeelor NOTORIUM și Dreptului Exclusiv de utilizare a logotipului „Votat Marcă Recunoscută ®”, acestea fiind instrumente de marketing, care fiind utilizate, vor contribui la creșterea vânzărilor, încrederii și loialității clienților.

ConformStudiului de marketing “VOTAT MARCA RECUNOSCUTA”, relizat de Xplane Market Research Agency, pe un grup grup țintă de 500 de respondenți, populatie urbană cu vîrsta cuprinsă între 18-65 ani, din Chișinău, Bălți, Cahul, avem următoarele date:

Chișinău, Bălți, Cahul, avem următoarele date:

  • 70% probabilitate de cumpărare a produselor și serviciilor ce vor purta logo „Votat Marcă Recunoscută ®”,
  • 59% încredere în produsele și serviciilor ce vor purta logo „Votat Marcă Recunoscută ®”

Detalii studiu pe https://bit.ly/34TQZ4S. 

Pe lîngă distincțiile NOTORIUM învingătorii primesc:

BENEFICII DE PROMOVARE LA GALĂ DE DECERNARE:

  • Recepție VIP cu networking într-un local select + Show Medieval;
  • Decernarea festivă a premiilor şi a diplomelor de participare;
  • Posibilitatea de a ţine un discurs de pe scenă, în momentul primirii distincţiei;
  • Transmisiunea live a Galei de Decernare a Premiilor cu o audienţă de ~ 50.000 de telespectatori;
  • Participare la tombolă și poze profesionale de pe covorul roșu;

BENEFICII DE PROMOVARE ONLINE:

  • Promovare în catalogul on-line NOTORIUM;
  • Prezența logotip-urilor învingătorilor site-ul www.notorium.md timp de 1 an;
  • Realizarea unui spot video și a unui baner ce va conţine imaginea trofeului şi logotipul îmvingător;
  • Distribuirea unei oferte promoţionale pe pagina www.facebook.com/Notorium.md;

BENEFICII DE PROTECŢIE JURIDICĂ CA MARCĂ COMERCIALĂ:

  • Reducere la înregistrarea unei mărci la Compania de Proprietate Intelectuală INTELSTART;
  • Consultație și expertiză gratis pe domeniul mărcilor comerciale.

Statistica Concursului Mărcilor Recunoscute Notorium Trademark Awards la cele 7 ediții 2016 – 2022:

  • 5.000 de mărci comerciale;
  • 710.000 vizitatori unici ai site-ului www.notorium.md;
  • 330.000 de telespectatori online ai Galei de Premiere Notorium, transmise pe www.privesc.eu;
  • 15 resurse mass media au mediatizat Evenimentele NOTORIUM;
  • Locaţiil Gală de Decernare – Radisson Blu, Casa Sărbătorii, Palatul Grand Elysee, Richland Restaurant;
  • Invitaţi speciali reprezentantul Delegației Uniunii, Directorul General AGEPI, formaţia Brio Sonores, Pasha Parfenii, Vladimir Fotescu & Band.

Nominanții clasați pe locurile 1-3, la fiecare subcategorie în Concursul Notorium Trademark Awards ca urmare a voting-ului publicului, vor avea posibilitatea să participe la Gala de Decernare a distincțiilor NOTORIUM, ce va avea loc în luna noiembie, într-un local select din Chișinău.

Pachetele de promovare și acces la Gală pentru învingătorii Concursului – https://notorium.md/confirmare, vor putea fi comandate și achitate la preţ minim până pe data de 7 octombrie.

Mai jos găsiți topul final a celor mai recunoscute mărci comerciale, la cele mai populare 40 de categorii, conform votingului publicului în CONCURSUL NOTORIUM TRADEMARK AWARDS 2022 – www.notorium.md:

1. PRODUSE COSMETICE: LA ROCHE-POSAY, BIODERMA, IVATHERM

2. COMBUSTIBILI: LUKOIL, PETROM, BEMOL

3. FARMACEUTICĂ: BALKAN PHARMACEUTICALS, EUROFARMACO, FLUMEDFARM

4. SMARTPHONE: APPLE, XIAOMI, SAMSUNG

5. AUTOMOBILE: LAND ROVER, LEXUS, TOYOTA

6. GENȚI, VALIZE: MAGDALENE WOODBAG, VITALIE BURLACU, MAALEX

7. MOBILĂ: ARAMA, RIMOBEL, ICAM

8. CARNE ȘI CONSERVE: FLORENI, ALEXEEVSKIE, NIVALLI

9. FRUCTE ȘI LEGUME CONSERVATE, CONGELATE: VIS, KARDEL, DIN CĂMARĂ

10. LAPTE ŞI PRODUSE LACTATE: LATTI, LACTIS, CĂSUȚA MEA

11. ULEI: FLORIS, AMBERA, ALIMENT-ULEI

12. FRUCTE USCATE, NUCI, SEMINȚE: SELIK, BANZAI, RIFERO

13. CAFEA: MARONINI, JULIUS MEINL, LAVAZZA

14. PRODUSE DE PATISERIE: GRANOLEYA, DULCINELLA, BISCOPANE

15.  ZAHĂR, MIERE: MOȘ ZAHARIA, REGINA NATURII, HONEY HOUSE

16. APĂ: OM, DORNA, AQUA CARPATICA

17. BERE: CHIȘINĂU, BEERMASTER, KELLER HOLZ

18. VIN PRODUCĂTOR MARE: PURCARI, CRICOVA, VINĂRIA IALOVENI

19. VIN PRODUCĂTOR MIC: VINUM ESTATE, VINĂRIA POIANA, ET CETERA

20. DIVIN: KVINT, BARZA ALBĂ, BARDAR

21. VÎNZĂRI ON-LINE, COMERȚ ON-LINE: CADOURI ONLINE, CRONIX.MD, ELEFANT.MD

 22. CENTRE COMERCIALE: UNIC, OASIS SHOPPING MALL, SHOPPING MALLDOVA

23. COMERȚ CU MATERIALE DE CONSTRUCȚII: NANU MARKET, SUPRATEN, VERIX-GRUP

24. LIBRĂRII: LIBRARIUS, BESTSELLER, CĂRTUREȘTI

25. OPTICĂ: BALKAN OPTICA, OPTICA FAMILIEI, OPTIPLAZA

26. ZONE ECONOMICE, PARCURI, ACCELERATOARE: MOLDOVA IT PARK, ZEL BĂLȚI

27. ASOCIAȚII DE BUSINESS SPECIALIZATE: CĂMARA FEST, ASOCIAȚIA PENTRU DEZVOLTAREA COMUNICAȚIILOR ELECTRONICE ȘI TEHNOLOGIILOR INOVAȚIONALE

28. ASIGURĂRI: INTACT, TRANSELIT, ASTERRA GROUP

29. ORGANIZAŢII DE MICROFINANŢARE: SMART CREDIT, PRIME CAPITAL, OK CREDIT

30. LEASING: CAPITAL LEASING, MAIB LEASING, BT LEASING

31. BĂNCI: MOLDINDCONBANK, MAIB, FINCOMBANK 

32. CONSTRUCȚII: ASTERCON, BRAUS, INAMSTRO

33. TV: MOLDTELECOM, ZEBRA TV, STARNET

34. TELEFONIE: MOLDTELECOM, ORANGE, MOLDCELL

35. TRANSPORT AVIA: AIR MOLDOVA, TURKISH AIRLINES, FLYONE

36. SERVICII POȘTALE, CURIERAT: FAN COURIER, CURIER RAPID, NOVA POSHTA

37. LICEE PRIVATE: LICEUL DE LIMBI MODERNE SI MANAGEMENT, DAVINCI, ORIZONT

38. CENTRE MEDICALE: ARTIS POLICLINICA, KINDERMED, NOVAMED

39. LABORATOARE MEDICALE: INVITRO, ALFA DIAGNOSTICA, TEST PARK

40. AVOCAȚI: CABINETUL AVOCATULUI OXANA EȘANU, BERLIBA ȘI PARTENERII, CABINETUL AVOCATULUI OXANA IVANOV

Pentru celelalte categorii, găsiți topul celor mai recunoscute mărci pe pagina www.notorium.md.

Pentru detalii accesați www.notorium.md, solicitați informații la: info@notorium.md, de asemena la organizatorii evenimentului: +373.61.01.55.99 şi +373.60.00.70.50.

Focul care arde neîncetat de 4.000 de ani. Nu se stinge nici când plouă sau ninge

„Muntele care arde”, aflat în peninsula Absheron din Azerbaidjan, a primit acest nume din cauza unui foc care arde neîncetat, relatează CNN.

Burning mountain in Yanar Dag, near Baku. Azerbaijan.

„Acest foc arde de 4.000 de ani și nu s-a stins niciodată. Nici chiar ploaia, zăpada, vântul nu îl sting”, spune spune Alieva Rahila, ghid turistic la versantul Yanar Dag.

Efect secundar al rezervelor abundente de gaze naturale ale țării, care uneori se ajung la suprafață, Yanar Dag este unul dintre numeroasele focuri alimentate din subteran și care i-au fascinat și înspăimântat pe oameni de-a lungul mileniilor.

Exploratorul venețian Marco Polo a scris despre fenomenul misterios când a trecut prin Azerbaidjan în secolul al XIII-lea. Alți comercianți de pe Drumul Mătăsii au adus veștile despre flăcări în călătoriile lor prin alte țări.

Acesta este motivul pentru care țara și-a câștigat supranumele de „țara focului”.

Astfel de focuri au fost numeroase în Azerbaidjan, dar pentru că au dus la o reducere a presiunii gazului în subteran, interferând cu extracția comercială a gazelor, majoritatea au fost stinse.

Yanar Dag este unul dintre puținele exemple rămase și poate cel mai impresionant.

La un moment dat, a jucat un rol cheie în vechea religie zoroastriană, care a fost fondată în Iran și a înflorit în Azerbaidjan în mileniul 1 î.Hr.

Pentru zoroastrieni, focul era o legătură între oameni și lumea supranaturală și un mediu prin care se pot dobândi înțelegerea și înțelepciunea spirituală. Este purificator și susține viața și este o parte importantă a ritualului religios.

Astăzi, cei mai mulți turiști care ajung la Yanar Dag vin mai degrabă pentru spectacol decât pentru împlinire religioasă.

Experiența este cea mai impresionantă noaptea sau iarna. Când ninge, fulgii se dizolvă în aer fără să atingă pământul, spune Rahila.

Yanar Dag, the burning mountain, in Baku Azerbaijan, a continuing natural gas fire showing the deposits below ground
Yanar Dag
Burning mountain, Yanar Dag, Azerbaijan
Yanar Dag, the burning mountain, in Baku Azerbaijan, a continuing natural gas fire showing the deposits below ground, cold tourists getting close
Yanar Dag

Incident în vamă: O femeie din Ucraina a intrat cu mașina în ghereta de control a polițiștilor

Incident la granița României cu Ucraina, în punctul de trecere al frontierei din Vicovu de Sus. O femeie din Ucraina a intrat cu mașina în ghereta de control a polițiștilor de frontieră.

pompieri langa o masina implicata in accident

Aceasta a vrut să ajungă în România, dar polițiștii au observat că mașina nu era în regulă din punct de vedere tehnic pentru a circula în siguranță. I s-a permis accesul, dar fără autoturism, așa că a hotărât să întoarcă mașina și să revină în Ucraina, conform Digi24.ro.

A fost momentul în care sa lovit ghereta cu mașina. Din fericire, nimeni nu a fost rănit. Polițiștii au deschis dosar penal pentru distrugere.

SMS-ul a împlinit 30 de ani. Primul mesaj a fost citit de pe un telefon care cântărea peste două kilograme

S-au împlinit 30 de ani de când a fost trimis primul SMS, un mesaj test care conţinea urarea: „Crăciun fericit!” şi care a fost recepţionat pe un telefon mobil care cântărea două kilograme şi 100 de grame, scrie BBC.

Primul SMS

SMS-ul a fost trimis de pe un computer de angajatul britanic al unei firme de telefonie către şeful său, posesorul unui dispozitiv mobil de tip Orbitel 901, care se afla la o petrecere de Crăciun şi care nu a răspuns.

Mesajul, însă, devenit faimos între timp, a fost vândut, anul trecut, la licitaţie, sub forma unui token nefungibil (NFT) cu suma de 132.680 de euro.

SMS

Tehnologia SMS a început să fie dezvoltată încă din anii ’80, însă primul mesaj a fost trimis pe 3 decembrie 1992.

Obiceiul de a trimite mesaje scrise, de pe telefon, în locul apelurilor vocale, a prins, îşi aminteşte Nigel Linge, profesor de telecomunicaţii la Universitatea din Salford, chiar dacă tastaturile de tip „qwerty”, pe telefoane, erau rare.

„Telefoanele mobile erau proiectate pentru apeluri vocale şi pentru primirea mesajelor, nu pentru scrierea lor”, spune acesta.

Oamenii s-au obişnuit însă repede cu sistemul de scriere de pe o tastatură numerică, care presupunea apăsarea în mod repetat a unei taste pentru a ajunge la o literă anume.

„Obiceiul s-a răspândit iute ca focul şi în scurt timp oamenii scriau pe tastatura numerică la fel de repede ca pe o o tastatură clasică”, îşi aminteşte Ben Wood, analist şef la o firmă de consultanţă în tehnologie.

„În prezent, oamenii petrec mai mult timp uitându-se la telefon decât vorbind la ele. SMS-ul a dus la această tranziţie”, a adăugat acesta.

sursa

Work-life balance. Cum combini cariera cu viața personală?
Articolul anterior
SUA amenință că vor scufunda „toate navele rusești din Marea Neagra” dacă Ucraina va fi atacată cu arme nucleare
Articolul următor