După valul de zboruri anulate, clienții Air Moldova s-au adunat la sediul companiei pentru a-și cere banii înapoi. Oamenii sunt îngrijorați că nu se pot prezenta la timp la serviciu și supărați că operatorul aerian nu le restituie cheltuielile pe bilete. Administrația companiei promite însă că problema va fi soluționată.
La ușa sediului Air Moldova am întâlnit mai multe persoane care s-au pomenit cu zborul anulat. Această femeie a venit din Germania, pentru a fi de Paște alături de familie. Urma să se întoarcă înapoi acum cinci zile, dar cursa i-a fost anulată. Astăzi a venit la oficiul campaniei, pentru a-și rezolva problema, transmite Tv8.md.
„Cursa mea nici dus, nici întorc nu este, mie încă nu mi-au întors banii pentru zbor, mi-au scris unde pot să expediez o plângere pe ei, pentru a mi se întoarce banii. Mi-au recomandat să nu zbor mai mult cu această companiei aeriană, mi-au propuse alte companii, unde o să fac comandă de bilet”.
„Cei din Germania spun că Air Moldova are multe datorii și din acest motiv nu au dreptul să parcheze”.
Într-o situație similară este și Eugen Costin, cursa căruia a fost anulată cu numai câteva ore înainte.
„-Cum au explicat?
-Ei nu explică nimic, ei au expediat un mesaj cu patru ore înainte de a zbura. Cu valiza pregătită, ei îmi expediază mesajul că este anulat zborul, fără nici o explicație absolut și ne-au oferit un telefon să contactăm, dar acesta nu este valabil, este deconectat”.
„-Vă așteptați să vi se întoarcă banii?
-Nu știu, sper, am presimțirea că voi vorbi cu pereții”.
Chiar dacă zborurile Air Moldova sunt anulate unul după altul, oamenii continuă să ia bilete de la ei. Acestui bărbat i-a fost anulată cursa din orașul Varșovia, dar a primit un voucher în sumă de 92 de euro, exact cât a costat biletul. Astăzi el și-a cumpărat un alt bilet:
„-Eu iarăși am cumpărat de la ei bilet, deja în Praga, pentru că, pentru Polonia nu au curse.
-Dumneavoastră riscați?
– Cine nu riscă nu bea șampanie”.
Între timp, administrația companiei Air Moldova îi asigură pe pasageri că dacă se întâmplă să le fie anulată cursa, își vor primi neapărat banii pentru bilete.
„Cele trei opțiuni sunt: schimbul de dată, absolut gratuit pe următorul zbor disponibil al companiei, a două opțiune este oferirea unui voucher în contravaloarea sumei biletului procurat și rambursarea totală a biletului procurat”.