O tânără de 16 ani a suferit un șoc anafilactic după vaccinarea cu Pfizer

O tânără de 16 de ani din Maramureș a avut o reacție adversă anafilactică, luni, după vaccinarea cu vaccinul anti-Covid Pfizer. Adolescenta a prezentat inclusiv hipotensiune arterială și pierderea temporară a cunoștinței.

Comitetul Județean pentru Situații de Urgență Maramureș comunică faptul că o persoană în vârstă de 16 ani a prezentat reacție adversă anafilactică, manifestată prin hipotensiune arterială, desaturare și pierderea temporară a cunoștinței după administrarea dozei de vaccin Pfizer-BioNTech.

Persoana a avut acordul părinților pentru efectuarea vaccinului și a fost imunizată împreună cu ceilalți membri din familie la centrul de vaccinare din orașul Ulmeni.

În istoricul medical al persoanei nu au existat antecedente alergice.

Personalul medical din centrul de vaccinare a acordat primul ajutor, iar persoana a fost stabilizată și transportată de un echipaj al Serviciului de Ambulanță Județean Maramureș la Unitatea de Primire Urgențe a Spitalului Județean de Urgență ”Dr. Constantin Opriș” din Baia Mare, unde a rămas sub supraveghere medicală.

Cristina Gheiceanu a dezvăluit sexul celui de-al doilea bebeluș
Articolul anterior
Spitalul ,,Valentin Ignatenco” sistează internarea copiilor cu suspecții la Covid
Articolul următor
Alte articole interesante