Șocant! Nou-născut mort în spital după ce medicii l-au tratat cu gaz ilariant, în loc de oxigen

Un nou născut a murit la spital după ce medicii i-au administrat din greșeală gaz ilariant în loc de oxigen, în timp ce se încerca resuscitarea sa. De asemenea, un alt bebeluș ar fi suferit leziuni cerebrale grave după un incident asemănător care a avut loc în aceeași unitate medicală.

separator

0Tragedia a avut loc la spitalul Bankstown Lidcombe din Sydney, Australia, scrie The Independent. Medicii de aici dau vina pe aparatele din secția de neonatologie, despre care susțin că au fost montate greșit de o companie de gaz privată.

socant-nou-nascut-mort-in-spital-dupa-ce-medicii-l-au-tratat-cu-gaz-ilariant-in-loc-de-oxigen-396709Potrivit The Independent, compania de gaz a montat din greșeală butelii cu oxid de azot (numit și gaz ilariant), care este folosit în amestec cu alte gaze în anestezia chirurgicală. Ca urmare, inhalarea oxidului de azot i-a fost fatală nou-născutului.

sursa

Medicii nu i-au dat nicio şansă la naştere. Acum, are 26 de ani şi face furori pe internet!
Articolul anterior
Emilian Crețu către Valerian Mînzat: „Dă-mi 2.000 de euro și voi fi „rusalca” ta!”
Articolul următor
Alte articole interesante