5 Exerciţii pe care le faci cu ajutorul ganterelor


Rada Baltag
instructor Unica Sport

Deşi exerciţiile cu greutăţi sunt considerate a fi mai mult pentru bărbaţii, acestea sunt recomandate și femeilor. Exerciţiile practicate cu ajutorul ganterelor cu o greutate de 1-2 kg, te vor ajuta să obții un corp frumos și armonios.

În acestă lună, Rada Baltag – instructor Unica Sport, îţi arată câteva exerciţii pe care le poţi face acasă. 

Pectorali conturaţi

  1. Începe exerciţiul fiind în poziţia ortostatică, cu picioarele la nivelul umerilor. Extinde braţele lateral, paralel podelei.
  2. Din această poziţie adu şi uneşte braţele în faţă, păstrându-le extinse, apoi revino la poziţie iniţială. Exerciţiul antrenează muşchii pectorali.

Repetă mişcarea de 20 de ori.


Sâni fermi

  1. Începe exerciţiul în poziţia ortostatică, cu picioarele la nivelul umerilor iar braţele flexate în faţă la nivelul pieptului, coatele fiind unite. Ai grijă să formezi între braţ şi antebraţ unghi de 90 de grade.
  2. Din această poziţie depărtează concomitent coatele în lateral ajungând la poziţia paralelă podelei, palmele rămânând unite. Ai grjiă să păstrezi unghiul de 90 de grade între braţ şi antebraţ. Revino la poziţia iniţială şi continuă mişcarea.

Repetă mişcarea de 20 de ori. Exerciţiul antrenează muşchii pectorali.


Deltoizi reliefaţi

  1. Începe exerciţiul în poziţia ortostatică, cu picioarele depărtate la nivelul umerilor iar braţele sunt pe lângă corp.
  2. Din această poziţii flexează un braţ, aducând gantera spre subraţ, radicând cotul mai sus de poziţia paralelă podelei. Revino la poziţia iniţială şi schimbă braţul, repetând mişcarea.

Repetă mişcarea de 20 de ori cu fiecare braţ. Exerciţiul antrenează deltoizii şi muşchii braţelor


Exerciţiu cu dublu efect

  1. Începe exerciţiul în poziţia ortostatică, cu picioarele depărtate la nivelul umerilor iar braţele fiind extinse în faţă, paralel podelei.
  2. Din această poziţie începe mişcarea de succesiune a braţelor în sus şi jos, formând între braţe unghi de 45 de grade.

Repetă mişcarea de 20 de ori. Exerciţiul antrenează muşhii pectorali şi ai braţelor


Braţe de invidiat

  1. Începe exerciţiul în poziţia ortostatică, cu picioarele la nivelul umerilor. Extinde un braţ paralel  podelei, celălalt fiind lângă corp.
  2. Continuă prin flexia braţului, aducând gantera spre umărul celuilalt braţ apoi revino la poziţia iniţială. După, schimbă braţul şi reia exerciţiul.

Repetă mişcarea de 20 de ori cu fiecare braţ. Exerciţiul antrenează tricepsul şi bicepsul braţelor.

Imagini din culisele Festivalului de Modă „ARTPODIUM”
Articolul anterior
Salată de rucola şi creveţi
Articolul următor