5 Exerciţii pentru un abdomen reliefat


Negru Olesea
instructor Unica Sport

Un abdomen plat şi reliefat este dorinţa oricărei dintre doamne şi domnişoare.

Unica Sport te ajută să obţii abdomenul visat cu ajutorul a câtorva exerciţii simple. Iar în această lună, Negru Olesea – instructor Unica Sport, te învaţă cum poţi obţine abdomenul mult dorit!

Abdomen plat!

  1. Începe exerciţiul fiind culcată pe spate cu braţele flexate după cap.
  2. Din această poziţie ridică un picior perpendicular podelei, apoi alătură-l pe cel de al doilea. Continuă mişcarea prin coborârea primului picior ridicat, apoi coboră-l şi pe cel de-al doilea.

Repetă exerciţiul de 20 de ori. Exerciţiul este destinat antrenării muşchilor drepţi abdominali.


Scapă de burtică!

  1. Începe exerciţiul fiind aşezată la sol cu sprijin în antebraţ.
  2. Din acestă poziţie flexează ambele picioare spre trunchi, formând între gambă şi coapsă unghi de 90 de grade. În continuare extinde picioarele, coborându-le la podea. Continuă mişcarea prin ridicarea ambelor picioare, ajungând în poziţia perpendiculară podelei, apoi coboară-le la podea şi repetă mişcarea de la început.

Repetă exerciţiul de 20 de ori. Exerciţiul antrenează porţiunea inferioară a muşchilor abdominali drepţi.


Abdomenul visat!

  1. Începe exerciţiul fiind aşezată la sol cu picioarele extinse anterior şi desprinse de la podea, braţele fiind extinse în faţă.
  2. Din această poziţie, flexează ambele picioare spre trunchi, formând între gambă şi copasă un unghi de 90 de grade, concomitent reuşind să-ţi menţii echilibrul, revino apoi la poziţia iniţială.

Repetă mişcarea de 20 de ori. Exerciţiul antrenează porţiunea medie a muşchilor abdominali drepţi.  


Ridicări de trunchi!

  1. Începe exerciţiul fiind culcată pe spate, cu ambele picioare ridicate perpedicular podelei. Braţele sunt paralele podelei extinse lângă corp şi fixate la sol.
  2. Din această poziţie, ridică trunchiul, aducând braţele în faţă spre picioare şi revino apoi la poziţia iniţială.

Repetă mişcarea de 30 de ori. Exerciţiul antrenează porţiunea superioară a muşchilor abdominali drepţi.


Muşchi abdominali perfecţi!

  1. Începe exerciţiul fiind la sol şi sprijinindu-te în antebraţ cu ambele picioare flexate spre trunchi, formând între gambă şi coapsă un unghi de 90 de grade.
  2. Din această poziţie extinde un picior apoi alternează-l cu celălalt picior. Astfel obţii mişcarea asemănătoare mersului pe bicicletă.

Repetă exerciţiul de 40 de ori. Exerciţiul antrenează muşchii drepţi abdominali.

5 moduri diferite de a lega cravata
Articolul anterior
Când şi cum vom renunţa la mâncarea nesănătoasă. Galina Tomaş oferă soluţii în cadrul Publika News
Articolul următor
Alte articole interesante