Ce să mănânci ca să nu te îngraşi de Sărbători?

Se apropie Sărbătorile, iar odată cu acestea și marea ispită: cum să reziști la toate bunătățile pregătite pe masa de sărbătoare ca să nu îți pui în pericol silueta. Se știe, în cele mai multe cazuri, kilogramele în plus vin cu bucurie și pe neprins de veste, dar pleacă greu și cu mare necaz. Ei bine, poți să petreci minunat sărbătorile și să te menții în formă și fără să te refugiezi în mâncare multă și nesănătoasă. Urmează câteva reguli simple, inclusiv în această perioadă.

separator
Meniul tradiţional de sărbători poate îngreuna digestia pentru că abundă în grăsimi şi asocieri greșite de alimente. Încearcă să excluzi din meniu mezelurile şi cârnaţii foarte graşi, salata de beouf cu multă maioneză, dressing-urile grase, dar și dulciurile cu mult foietaj, cremă şi zahăr.

Combinaţia de grăsimi, foietaj şi zahăr este una din cele mai nepotrivite pentru sănătate şi siluetă.

Poți consuma, în schimb, carne, alături de salate din legume proaspete, sau pește. Alege felurile de carne negrasă, carne de curcan, mușchi de porc, carne de vită, de iepure.

În calitate de gustări evită chips-urile și alte gustări cu multe E-uri. Alege să consumi morcovi, frunze și rădăcină de ţelină, câteva migdale, 2-3 nuci.

Poți consuma și cozonac dacă ai poftă de dulce, însă cheia este moderația. O porție de cozonac poate fi comparată vizual cu lungimea a două degete proprii. Evită deserturile cu mult zahăr şi sucurile carbogazoase.

Fă mișcare zi de zi, măcar o jumătate de oră!

Obiceiuri şi superstiţii de Crăciun. Ce trebuie să faci pentru a atrage prosperitate în casa ta
Articolul anterior
Părintele Dan Damaschin a devenit Moş Crăciun pentru 7.000 de copii
Articolul următor
Alte articole interesante