8 exerciții pe care să le faci la birou!

Tot mai mulți oameni își petrec zilele stând în faţa calculatorului la locul de muncă. Poate oare acest lucru să treacă pe neobservate, fără repercursiuni?

separator
Răspunsul este NU. Şezutul îndelungat în faţa calculatorului, mai nou, este considerat o ,,nouă ţigară’’!

Rezultatele cercetărilor în domeniu sunt pesimiste, întrucât tot mai multe studii epidemiologice corelează munca în aceeaşi poziţie la masă, pentru perioade lungi de timp, cu risc crescut de boli cardiovasculare, diabet, cancer de colon, ca să nu mai vorbim de surplusul în greutate, afecţiuni ale coloanei vertebrale sau degenerări osteo-musculare.

Pe termen lung, activitatea prelungită în poziţie şezândă, în faţa calculatorului la birou, este categoric în detrimentul sănătăţii şi chiar ar cauza schimbări fiziologice, cum ar fi scăderea cu 20% a nivelului de colesterol „bun” în sânge, reducerea eficienţei insulinei cu 24%, iar un studiu realizat în Jena, Germania, subliniază că “durerile de coloană vertebrală sunt boala numărul 1 în ţările industrializate” şi că acestea se datorează cu precădere poziţiei incorecte la birou şi muncii sedentare.

Experţii în sănătate ne încurajează să evităm înţepeneala în faţa calculatorului la birou şi să facem pauze frecvente măcar la fiecare 45–50 de minute şi plimbări scurte.

Iată ce poţi face într-o pauză scurtă la birou, pentru a minimaliza efectele sedentarismului:

Exersează întinderi ale trunchiului

Din poziţie şezândă, întinde ambele mâini deasupra capului, ca şi cum ai vrea să atingi cerul, iar după 10 secunde extinde o mână mai sus, apoi alta, repetând acest lucru cât mai des în timpul zilei.

Abdomene din poziţie şezândă

Stând pe scaun, stai dreaptă cu mâinile pe şolduri şi trage-ţi burta, menţinând 10 secunde, apoi relaxează-te 2 secunde şi repetă, făcând acest exerciţiu de câte ori poţi.

Rostogoleşte mingea

Ia o pauză în timpul zilei, scoate-ţi pantofii şi rostogoleşte o minge de masaj, sau o sticlă de plastic umplută cu apă, înainte şi înapoi, apăsând totodată pe sticlă ca să intensifici circulaţia sanguină.

Genuflexiuni la perete

Stai cu omoplaţii şi spatele lipit drept de perete şi îndoaie genunchii, formând un unghi de 90 de grade. Menţine această poziţie timp de un minut, apoi ridică-te şi repetă de trei ori pentru a îmbunătăţi circulaţia sanguină în glezne.

Execută fandări

Fă acest lucru de 3-4 ori pe zi, în timpul unei pauze. Lasă-ţi greutatea corpului pe piciorul din faţă, situat cu un pas mare înainte şi îndoit de la genunchi în timp ce celălalt picior îl ţii perfect întins în urmă.

Mişcări posterioare ale umerilor

În poziţie şezândă îndelungată avem tendinţa să ne gârbovim, arcuind linia umerilor şi împingând gâtul înainte. Ai nevoie să te sprijini cu zona coccisului de marginea scaunului, să laşi braţele în jos de-a lungul corpului, să îndrepţi spatele şi să roteşti umerii spre posterior, menţinând această poziţie timp de 10 secunde şi repetând de 10 ori.

Fă extensii ale coloanei vertebrale

Din poziţie verticală, pune palmele lateral la nivelul inferior al spatelui pentru a preveni supraextensia coloanei şi lasă-te pe spate cât de confortabil poţi, repetând de 10 ori, o dată sau de două ori pe zi.

Întinde zona lombară

Apleacă-te de la mijloc cu braţele întinse spre podea cât de mult poţi, timp de o secundă, apoi ridică trunchiul. Repetă de 5 ori, cel puţin o dată pe zi.

Nu uita la locul de muncă să te ridici de pe scaun la fiecare jumătate de oră să mergi sau să urci scările.

Multă sănătate!

Ce sunt Băuturile izotonice Oshee?

Băuturile izotonice OSHEE sunt băuturi pentru noua generație de oameni care trăiesc o viață activă.

În timpul exercițiilor fizice organismul pierde lichide precum și vitamine importante, carbohidrați intenși, electroliți precum sodiu și potasiu.

Băuturile izotonice OSHEE, datorită sintezei lor avansate cu carbohidrați, electroliți de sodiu și potasiu și cinci vitamine esențiale B3, B5, B6, B7 și E, oferă organismului toată hidratarea necesară pentru a crește nivelul de rezistență.

Isotonic Drink

Scopul lor principal este de a regla apa și electroliții din corpul uman și de a susține sistemul muscular.

Băutură izotonică OSHEE:

  • Sursă de vitamine, minerale, carbohidrați
  • Potolește setea
  • Oferă energie
  • Crește rezistența

Oshee combină: carbohidrați, minerale și vitamine, a căror sarcină principală este de a reface rezervele de electroliți irosite și de a restabili echilibrul apă și sare.

Cu Oshee, vă puteți potoli setea, precum și să mențineți rezistența și potențialul energetic al organismului.

Actrița Chrissy Metz a slăbit 45 de kg, în cinci luni

Cunoscută pentru rolul ei emblematic din serialul de la NBC „This Is Us”, actrița a fost pe deplin deschisă despre călătoria ei de slăbire din viața reală, la fel ca personajul ei din dramă, Kate Pearson. În timp ce era o actriță de succes, Metz se gândea constant la lupta ei continuă cu greutatea. Această luptă a dus în cele din urmă la eliminarea a 45 de kg.

First Look at Chrissy Metz hosting Meet Your Makers Showdown! -

Deși Metz nu mai lasă greutatea să interfereze cu succesul ei, a fost o călătorie lungă pentru ea să se simtă confortabil în pielea ei. În timpul eforturilor ei de slăbire, ea a făcut câteva schimbări în stilul de viață pentru a ajuta la pierderea kilogramelor. Potrivit People, Metz a slăbit 45 de kilograme mâncând mai puțin și făcând mai multă mișcare.

„Tot ce am făcut a fost să mănânc o dietă de 2.000 de calorii și să merg 20 de minute pe zi”, a spus ea pentru People.

Dezechilibrul caloric este cauza numărul unu a creșterii în greutate. În esență, dacă mănânci mai multe calorii decât arzi, atunci vei ajunge să te îngrași. Mai ales în zilele noastre, avem tendința de a mânca alimente procesate mai bogate în calorii și mai puține alimente integrale. Stăm mai mult pe scaun, ceea ce nu ajută la scăderea în greutate. De aceea, consumul unui număr mai mic de calorii și mișcarea, chiar și pentru o perioadă scurtă, pe parcursul zilei pot fi benefice pentru pierderea în greutate.

Este important să te concentrezi pe calitatea și cantitatea alimentelor.

Chrissy Metz Weight Loss 2022: Can A Plus Size Actress Do It? - Daily Hawker

Slăbirea lui Metz s-a întâmplat rapid, în decurs de 5 luni. Ea a avut nevoie să slăbească pentru a ajunge în lumea filmului. De atunci, din fericire, ea a devenit mai atentă cu corpul ei, concentrându-se pe a fi sănătoasă pentru ea însăși, nu pentru mass-media.

Chrissy Metz și-a dorit să-și schimbe complet viața

Metz a spus pentru publicațiile internaționale că ia măsuri pentru a pierde în greutate. Cu toate acestea, ea clarifică că opririle de-a lungul călătoriei sale de pierdere în greutate nu sunt pentru nimeni, în afară de ea însăși.

„Vreau să am un corp în formă, sănătos și să nu fiu pusă într-o cutie. Nu vreau să fiu limitată de nimic”, spunea Metz în interviu.

sursa

Sore a dezvăluit cum a slăbit 30 de kg. După sarcină, artista a avut probleme cu greutatea

În urmă cu aproape 6 ani, Sore a trecut prin cel mai frumos moment al vieții sale: a devenit mamă pentru prima oară. A trecut mult de atunci, însă artista și-a dorit să-și împărtășească secretele cu publicul său. 

De ce nu s-a căsătorit Sore cu tatăl fetiței sale, după 9 ani de relație:  „Ne-am convins amândoi că...”

În luna martie a anului 2016, Sore a devenit mamă pentru prima oară. A născut o fetiță superbă, pe care a decis s-o numească Erin.

Sarcina și-a pus însă puternic amprenta asupra organismului său, iar cele aproape 30 de kilograme pe care le avea în plus în acel moment i-au atras și critici pe măsură. Artista a recunoscut că în lunile în care și-a purtat fiica în pântec nu s-a abținut deloc de la mâncare, așadar s-a așteptat ca procesul de slăbire ce va urma să fie unul destul de lung.

Cu toate acestea, nu s-a lăsat niciodată afectată de cuvintele grele care i-au fost adresate. A preferat să slăbească încet, făcând schimbări semnificative în stilul său de viață. A preferat să mănânce cantități mai mici de mâncare și să facă sport, iar din rutina sa nu au lipsit nici procedurile de remodelare corporală.

„Am slăbit kilogramele din timpul sarcinii și un pic mai mult de atât în decursul a 9 luni, eu am considerat-o o victorie, nicidecum altfel, iar dacă au fost comentarii răutăcioase în acea perioadă, pe cuvânt dacă le-am auzit. E adevărat că am fost avertizată, din timpul sarcinii, că voi trage greul după naștere, pentru că, n-am să te mint, mi-au plăcut burgerii foarte mult pe parcursul celor 9 luni de sarcină. Dar am slăbit ușor, mâncând puțin, făcând sport și proceduri corporale”, a povestit Sore, pentru revista Viva.ro.

Unul dintre secretele lui Sore pentru a scăpa de kilogramele în plus a fost faptul că nu a consumat aproape deloc carne. Nu a fost o schimbare impusă, ci mai degrabă ceva ce i-a venit natural. Artista a mărturisit că nu se abține de la mâncare atunci când are poftă, dar respectă un stil de viață care o ajută să slăbească.

„Nu simt o atracție față de carne, în mod deosebit, de aceea mi-a fost ușor. Dacă îmi e poftă să gust, gust, însă trec săptămâni întregi fără să mănânc carne și îmi e foarte bine așa. Am tot citit și articole care spun cât influențează carnea aspectul pielii și pentru că mă știu posesoarea unui ten sensibil cu tendințe acneice, pe care m-am luptat mult timp să-l aduc într-o formă bună, îți dai seama că încerc să văd dacă funcționează. Și, în cazul meu, e varianta câștigătoare. Mănânc și dulciuri, de fapt, mănânc orice poftesc, însă în porții decente și țin intermintent fasting (adică de la ultima masă din seară până la prima de a doua zi trec 16 ore) de câțiva ani”, a mai adăugat artista pentru aceeași sursă menționată anterior.

sursa

5 mituri despre aparatul de ras!
Articolul anterior
3 trucuri pentru a simţi plăcere în timpul sexului oral!
Articolul următor