Exercițiile fizice nu-ți asigură pătrățelele de pe abdomen!

O mare parte din cunoștințele noastre despre abdomen sunt învechite și eronate. Îți propun să risipim cele mai comune mituri despre mușchii abdominali.

separator
12208216_875737912545124_324549422_n

Cubulețele de pe abdomen depind de numărul de antrenamente

Se spune că cubulețele apar doar în urma efortului fizic intens și istovitor. Iar dacă nu transpiri mult, nu vei avea un abdomen reliefat. În realitate, toți oamenii au cubulețe. Doar că sunt acoperite cu grăsime subcutanată. Cu cât este mai mic procentul de țesut adipos, cu atât sunt mai vizibile blocurile de mușchi. Poți reduce procentul de grăsimi doar dacă consumi mai puține calorii decât cheltui, indiferent dacă faci sau nu sport. Și chiar dacă mergi zilnic la antrenamente, dar consumi mai multe calorii, nu-ți vei vedea niciodată abdomenul plat.

Trebuie să antrenezi mușchii superiori sau inferiori

Mulți instructori accentuează faptul că pentru un abdomen ideal trebuie să efectuezi câteva exerciții pentru partea superioară și câteva pentru cea inferioară. De fapt, nu există conceptul „de sus” și „de jos” pentru că este vorba despre un singur mușchi abdominal. Așa că, orice exercițiu nu ai face, msculatura este implicată pe deplin.

12207800_875737909211791_836119698_n

Exercițiile pentru abdomen îți vor subția talia

Crezi că dacă ai început să faci răsuciri, peste o lună vei avea o talie de viespe? Nimic mai fals. Nu există exerciții care te scapă de grăsimea dintr-o anumită parte a corpului. Pentru a scăpa de țesutul adipos, trebuie să faci antrenamente pentru toate grupele de mușchi. Dacă vrei să elimini grăsimea de pe burtă și tot restul corpului, este necesar, în primul rând, să-ți revizui dieta de zi cu zi pentru a reduce caloriile.

Ce trebuie să știi când faci sex la 20 de ani!
Articolul anterior
Kornelia și Marcel Ștefăneț așteaptă barza
Articolul următor
Alte articole interesante