Înviorează-ţi dimineţile!

„Ziua bună se cunoaşte de dimineaţă!” şi tu poţi face ca toate dimineţile tale să fie cele mai frumoase. Gimnastica de dimineaţă este potrivită persoanelor matinale. Este o modalitate excelentă de a-ţi „face plinul” pentru ziua ce urmează.

separator
1344721636_utrennaya_zaryadka

Sportul de dimineaţă este de o intenstitate şi durată mai mică decât sesiunile de la sală. Mişcările se fac ceva mai lent, iar accentul se pune pe respiraţie. Aşadar, după baia de dimineaţă, găseşte 10 minute şi fă puţină mişcare.

Zaryad-bodrosti1Începe cu încălzirea articulaţiilor (mişcă umerii înainte-înapoi, roteşte capul lent într-o direcţie apoi în cealaltă), continuă cu 5-6 aşezări, pentru a stimula circulaţia sanguină. Vei simţii cum corpul începe să se trezească, iar tu devii din ce în ce mai energică. După o uşoară încălzire, continuă cu exerciţiile de respiraţie. Culcă-te pe o saltea, închide ochii şi inspiră adâns pe nas concomitent umflând abdomenul, apoi expiră lent. Este un exerciţiu perfect pentru oxigenarea creierului. Acest „ritual” îţi va lua nu mai mult de 10-15 minute, iar dimineţile vor deveni un prilej de bucurie.

Gimnastica de dimineaţă este aur pentru sănătatea şi spiritul tău.

Deși pare o femeie normală, ascunde un secret uimitor (Foto)
Articolul anterior
Când ai atac de panică, ce faci?
Articolul următor
Alte articole interesante