Șase sfaturi pentru a slăbi într-o săptămână!

Ținem o cură de slăbire și vrem să pierdem cât mai multe kilograme în timp record. Însă, în realitarte, slăbim mult mai lent, iar un simplu jogging nu este suficient. Îți propunem câteva trucuri care îți vor aduce mai repede rezultatele dorite.

separator

Fă-ți regimul pentru o săptămână

Dacă ți-ai planificat meniul pentru mai multe zile, șansa de a reveni la fast-food va fi mai mică. Duminica fă cumpărăturile pentru întreaga săptămână. Astfel, nu va trebui să mergi zilnic la magazin și nu vei fi tentată să alegi produse nesănătoase. Îți poți împărți mâncarea în boxe diferite, pentru fiecare zi. Dimineața vei economisi și timp, pentru că nu va trebui să cauți prin frigider, dar îți vei lua boxa și vei merge liniștită la serviciu.

Ia micul dejun

Micul dejun este cea mai importantă masă. Anume de el depinde dispoziția și energia pentru întreaga zi. Cerealele integrale, proteinele, grăsimile sănătoase te vor ajuta să eviți apetitul de lup de la amiază.

Consumă multă apă

Cantitatea necesară de apă îți menține organismul la cel mai înalt nivel, mai ales dacă o bei cum trebuie: un pahar de apă cu jumătate de oră înainte de masă te va ajuta să mănânci mai puțin, iar după 45 de minute, îți va îmbunătăți metabolismul.

Fă o plimbare înainte de prânz

Prânzul la locul de muncă nu este recomandat din mai multe motive. În primul rând, atunci când mănânci și concomitent verifici poșta, scrii un mesaj sau citești o știre, nu ești atentă la cantitate. De aceea, înainte de prânz, fă o plimbare, apoi mergi la cantină. Acolo nu vei putea face mai multe lucruri simultan și vei mânca mai puțin.

Începe prânzul și cina cu legume

Înainte de a trece la mâncarea de bază, servește o salată sau o supă ușoară din legume. Astfel, stomacul va asimila fibrele utile și îți va rămâne mai puțin loc pentru mâncarea care nu îți aduce mari beneficii.

Mișcă-te mai mult

Mașina / transportul public, calculatorul, teatrul, cafeneaua, din nou transportul, cina în fața televizorului și binemeritatul somn. Dacă faci câteva calcule, îți dai seama că nu faci mișcare aproape deloc… și asta în fiecare zi. Sala de sport, plimbările, exercițiile la birou, scările sunt o alternativă foarte bună dacă îți dorești să te menții frumoasă și sănătoasă.

Cum ţi se schimbă sânii, în funcţie de vârstă!
Articolul anterior
Experiment: a slăbit 10 kg în 24 de ore!
Articolul următor
Alte articole interesante