Scapă de burtă în patru pași!

Și iarăși vom vorbi despre abdomen pentru că el este principa problemă a femeilor atunci când se privesc în oglindă. Fie că este balonat, fie că are grăsimi sau mușchii slăbiți, femeile au mai tot timpul de lucru asupra lui. Iată câțiva pași care te vor ajuta să ai burta plată!

separator

1. Mănâncă lent

Atunci când mănânci rapid, ingerezi aer, iar digestia ta va fi foarte lentă. Sfatul nutriționiștilor este să mănânci liniștită, într-un spațiu separat de agitație și zgomote, unde timp de 30 de minute, să te concentrezi doar asupra mâncării.

2. Consumă zilnic fibre

Este de preferat să consumi între 25 și 30 de grame de fibre pe zi. Le găsești în cereale complete, fructe, legume, leguminoase. Totuși, ce e prea mult strică, așa că dacă depășești cantitatea recomandată s-ar putea să te trezești cu iritații intestinale și balonare.

3. Nu mânca prea sărat

Sarea provoacă retenția apei în zona abdominală, așa că fii foarte atentă în ce cantități o consumi. Dacă nu gătești, atenție la mâncărurile semi-preparate sau chiar cele gata preparate. Acestea conțin, de regulă, prea multă sare. În orice caz, este de preferat să consumi mâncare gătită de tine.

4. Ține o cură de probiotice

O cură bazată pe probiotice, fie ele sub formă de pastile, fie din alimente, te ajută să-ți detoxifici intestinul, să-ți îmbunătățești digestia și, evident, aspectul abdomenului. Încearcă să mănânci prune sau smochine în fiecare dimineață, timp de 3-4 zile și vei vedea rezultatele.

Sursa

Roșia conține un antioxidant mai puternic decât vitamina C
Articolul anterior
Mireasa era pe punctul de a arunca buchetul, și iată ce s-a întâmplat!
Articolul următor
Alte articole interesante