Scapă de grăsime cu aceste exerciții!

Câte kilograme ai adăugat de Sărbători? Dacă observi că te-ai rotunjit și nu-ți place ceea ce vezi în oglindă, trebuie să te apuci de sport. Iată 4 exerciții care îți vor topi grăsimea.

separator
481316l-640x0-w-e53abdb9

1. Alergarea pe loc

Credeai că jogging-ul este un sport accesibil doar în exterior sau la sala de fitness? Ei bine, alergarea pe loc are aproximativ aceleaşi efecte pozitive asupra tonusului muscular, dacă o faci cel puţin 5-6 minute în fiecare zi.

Pe măsură ce rezistenţă ta fizică creşte, poţi mări intervalul cu câte 15-20 secunde zilnic, „adăugând” şi alte variaţiuni care topesc eficient caloriile: ridicarea genunchilor la piept, pendularea gambelor la spate, jocul de glezne etc).

2. Genuflexiuni

Profesorii de sport includ acest tip de exerciţiu în orele de curs dintr-un motiv întemeiat: tonifiaza muşchii picioarelor, te ajută să păstrezi o poziţie corectă a coloanei vertebrale şi tonifiaza abdomenul. Iniţial, 3 seturi de câte 10 repetări sunt suficiente. Ulterior, adăugă câte 2-3 în plus în fiecare zi.

51

3. Abdomene efectuate corect

Executate incorect, acestea conduc la suprasolicitarea zonei cervicale, iar în unele cazuri chiar și la dureri puternice în zona afectată. Vezi exercițiile la domiciliu.

4. Sărituri şi flotări

Cu picioarele apropiate şi cu braţele ridicate pe lângă cap sari în sus, după care aduci mâinile pe sol şi duci picioarele în spate pentru a ajunge în poziţia „planşă”. Apoi se aduc picioarele spre piept şi sari din nou. Se reăetă exerciţiul de cel puţin 10 ori.

498802l

Sursa

alte Articole interesante