Top 5 exerciţii fizice pentru o viaţă sexuală mai bună!

“Programele de antrenament ne sporesc senzualitatea şi încrederea în sine”, spune Marianne Brandon, psiholog clinic şi terapeut sexolog din Annapolis. Aşadar, pentru un sex-appeal eficient trebuie să şi te antrenezi. Poţi începe chiar acum!

separator

Flotări la perete

Flotările îmbunătăţesc postura și verticalitatea corpului. Începe cu flotări la perete, 3 seturi a câte 12-15 ori. Când eşti suficient de antrenată, treci la flotări pe podea. Menţine spatele drept, bazinul coborât şi abdomenul încordat.

Abdomene  

Rich Weil, directorul New York Obesity Research Center Weight Loss Program de la Luke’s Roosevelt Hospital Center spune că abdomenul este o zonă importantă când vine vorba de a exersa în sensul îmbunătăţirii vieţii sexuale atât la femei, cât şi la bărbaţi. În poziţie culcată pe spate, cu mâinile după gât, genunchii îndoiţi şi tălpile pe podea, ridică trunchiul suficient pentru a îndepărta umerii de la sol. Fă 3-5 seturi a câte 15-20 de ori.

Podul

În poziţie culcată pe spate, cu genunchii îndoiţi şi tălpile pe podea, ridică şoldurile de la sol, apoi coboară bazinul. Poţi face simultan exerciţiile Kegel – contractă muşchii pelvini timp de 3 secunde, apoi relaxează timp de 3 secunde. Fă podul – trei seturi a câte 10-15 ori.

Aplecări laterale ale trunchiului

Începe exercițiul în poziție ortostatică, cu picioarele depărtate la nivelul umerilor. Fă aplecări laterale din talie, cât mai ample, fără a roti trunchiul în faţă. Repetă de 30 de ori.

Hula-hooping

Talie flexibilă, muşchi tonifiaţi ai spatelui şi ai toracelui. Rezultatul: 250 de calorii arse în 30 de minute.

Nume de femei care atrag bărbații. Ești și tu în listă?
Articolul anterior
Top surprize după venirea micuţului acasă. La ce să te aştepţi?
Articolul următor
Alte articole interesante