5 exerciţii pentru braţe şi pectorali

tania
Maria Scutelnic
instructor Unica Sport

Primăvara este sezonul hainelor cu mânecă scurtă şi maiourilor mulate pe corp, de aceea aspectul braţelor este mai mult decât important.

În această lună, Maria Scutelnic – instructor Unica Sport, îţi prezintă exerciţii care te vor ajuta să ai braţe tonifiate.

Exerciţiu pentru braţe

  1. Începe exerciţiul în poziţia ortostatică, cu picioarele depărtate la nivelul umerilor şi braţele unite anterior, picioarele şi braţele fiind semiflexate.
  2. Din această poziţie depărtează lateral braţele, formând între braţ şi antebraţ un unghi de 90 de grade. Ai grijă ca linia umerilor şi a braţelor să fie la acelaşi nivel. Revino la poziţia iniţială şi reia mişcarea. Repetă exerciţiul de 20 de ori. Vei antrena muşchii biceps ai braţelor şi muşchii pectorali.

1


Exexrciţiu pentru muşchii triceps

  1. Începe exerciţiul în poziţia ortostatică, cu picioarele depărtate la nivelul umerilor. Fixează poziţia braţelor în faţă, astfel încât între braţ şi antebraţ să se formeze un unghi de 90 de grade.
  2. Din această poziţie, prin anterior mişcă braţele în urmă astfel încât coatele să fie lângă cap. Revino la poziţia iniţială. Repetă mişcarea de 20 de ori. Vei simţi extinderea muşchiului triceps a braţelor.

2


Exerciţiu pentru muşchii pectorali

  1. Începe exerciţiul în poziţia ortostatică, cu picioarele puţin depărtate. Înclină trunchiul anterior, păstrând spatele drept. Braţele sunt relaxate în jos.
  2. Din această poziţie depărtează lateral braţele concomitent păstrând spatele drept. Ai grijă ca linia umerilor şi a braţelor să fie la acelaşi nivel. Revino la poziţia iniţială. Repetă mişcarea de 15 ori. Vei antrena muşchii pectorali şi muşchii spatelui.

3


Exerciţiu pentru braţe şi pectorali

  1. Începe exerciţiul în poziţia ortostatică cu picioarele depărtate la nivelul umerilor cu braţele flexate, fixate în faţă. Fixează elasticul la articulaţia braţelor.
  2. Din această poziţie, pe sus mişcă braţele în urmă ajungând cu elasticul până la nivelul umerilor şi revino la poziţia iniţială. Repetă mişcarea de 20 de ori. Vei antrena muşchii pectorali şi muşchii braţelor.

4

Mămăliga crește durata vieții!
Articolul anterior
Moda va protesta împotriva violenței la Fashion Link 2015
Articolul următor
Alte articole interesante