5 exerciții pentru un spate tonifiat și sănătos!

portret copy
Irina Darii,
instructor Unica Sport

Instructorul Unica Sport, Irina Dari, ți-a pregătit 5 exerciții care-ți tonifiază atât mușchii spatelui, cât și pe cei ai feselor, coapselor și taliei.

separator

Majoritatea femeilor pun accent pe slăbire și mai puțin pe sănătate, chiar dacă acest lucru este cel mai important.

Spate și brațe tonifiate

Începe exercițiul în poziție ortostatică. Ține elasticul la spate, o mână la talie și cealaltă flexeaz-o după cap. Extinde elasticul și revino la poziția inițială.Inspiră pe nas, atunci când mușchii sunt relaxați și expiră pe gură, la contracția lor. Repetă mișcarea de 15 ori într-o direcție și de 15 ori în cealaltă direcție.1
Spate și picioare

Începe exercițiul culcată pe abdomen, cu brațele flexate în față, cu picioarele extinse și depărtate. În continuare, ridică picioarele de la podea, apoi unește-le, depărtează-le și revino la poziția inițială. Inspiră pe nas, atunci când mușchii sunt relaxați și expiră pe gură, la contracția lor. Repetă exercițiul de 20 de ori.

2

Spate și fese frumoase

Începe exercițiul culcată pe abdomen, cu brațele și picioarele flexate. În continuare, ridică un picior astfel încât să păstrezi unghiul de 90 de grade, apoi revino la poziția inițială și ridică celălalt picior. Revino la poziția inițială și ridică ambele picioare concomitent. Inspiră pe nas, atunci când mușchii sunt relaxați și expiră pe gură, la contracția lor. Repetă exercițiul de 20 de ori.

3

Spate și talie bine lucrată

Începe exercițiul culcată pe abdomen, cu brațele pe lângă corp și picioarele depărtate unul de celălalt. În continuare, du un braț până la genunchiul piciorului, extinzând talia, apoi repetă mișcarea cu celălalt braț. Inspiră pe nas, atunci când mușchii sunt relaxați și expiră pe gură, la contracția lor. Repetă exercițiul de 20 de ori.

4

Spate sănătos

Începe exercițiul culcată pe abdomen, cu brațele și picioarele extinse. În continuare, ridică concomitent brațele și picioarele, depărtează-le, unește-le din nou și revino la poziția inițială. Inspiră pe nas, atunci când mușchii sunt relaxați și expiră pe gură, la contracția lor. Repetă exercițiul de 20 de ori.

5

Xenia Deli a fost cerută în căsătorie. A primit și un bolid de toată frumusețea!
Articolul anterior
Ce a făcut fiica lui Whitney Houston, cu câteva ore înainte de a fi găsită moartă în cadă
Articolul următor
Alte articole interesante