5 pași pentru un abdomen plat și o talie reliefată!

portret
Ana Bârladean,
instructor Unica Sport

Dacă vrei să slăbești și tu sănătos, accesează unicasport.md sau sună la numărul de telefon: 068752223, pentru a primi un antrenament și un masaj gratis.

Vrei să scapi de depozitele de grăsime din zona taliei și a abdomenului? Pentru a obține cele mai bune rezultate, instructorul Unica Sport, Ana Bârladean, îți propune un program de exerciții care-ți vor remodela silueta!
Abdomen plat

Începe exercițiul în poziție culcată, cu picioarele depărtate și cu mâinile poziționate lateral. Ridică concomitent, pe diagonală, mâna și piciorul, sprijinindu-te în palmă. Se încordează mușchii oblici ai taliei. Revino în poziția inițială și repetă mișcarea în cealaltă direcție. Inspiră pe nas, atunci când mușchii sunt relaxați și expiră pe gură, la contracția lor. Repetă exercițiul de 20 ori, alternând direcțiile.

1


Spate sănătos

Începe exercițiul în poziția scândura, cu sprijin pe antebrațe și spatele drept. Ridică trunchiul lateral, încordând talia. Revino la poziția inițială, apoi repetă în cealaltă parte. Inspiră pe nas, atunci când mușchii sunt relaxați și expiră pe gură, la contracția lor. Repetă exercițiul de 10 ori, alternând direcțiile.

2


Abdomen tonifiat

Începe exercițiul în poziția scândura, cu sprijin în palme, spatele drept și abdomenul încordat. Ridică o mână în față, paralel solului, apoi coboară și ridică cealaltă mână. Inspiră pe nas, atunci când mușchii sunt relaxați și expiră pe gură, la contracția lor. Repetă exercițiul de 20 de ori, alternând direcțiile.

3


Talie subțire

Începe exercițiul în poziția scândura, cu sprijin în palme, spatele drept și abdomenul încordat. Flexează un picior spre anterior, pe diagonală, răsucind talia. Inspiră pe nas, atunci când mușchii sunt relaxați și expiră pe gură, la contracția lor. Repetă exercițiul de 20 de ori, alternând direcțiile.

4


Abdomen reliefat

Începe exercițiul în poziție culcată pe spate, cu picioarele și cu mâinile flexate după cap. Ridică concomitent picioarele, ducând coatele spre genunchi. Inspiră pe nas, atunci când mușchii sunt relaxați și expiră pe gură, la contracția lor. Repetă exercițiul de 20 de ori.

5

Nu mânca totul din farfurie!
Articolul anterior
De ce să te speli cu cafea pe cap?!
Articolul următor
Alte articole interesante