Exerciţii pentru picioare tonifiate fără celulită!

portret
Natalia Sasu,
instructor Unica Sport

Picioarele frumoase și tonifiate nu au încetat niciodată să fie la modă. Coapsa posterioară este zona unde celulita se simte ca la ea acasă, iar pentru a evita acest lucru, Natalia Sasu, instructor Unica Sport, îți propune câteva exerciții ușor de efectuat și cu rezultate eficiente.

Extinderea coapsei posterioare

1. Începe exercițiul din poziția ortostatică cu mâinile la talie. Cu un picior pășește înainte și fixează poziția.

2. Din această poziție efectuează o semi-genoflexiune spre posterior într-un picior, celălalt picior rămânând extins anterior, apoi revin-o la poziția inițială.

3.Efectuează 20 de semigenoflexiuni cu un picior, apoi cu celălalt.

1


Contractarea fesierilor

  1. Începe exercițiul fiind așezată pe podea, sprijinindu-te în mâini, picioarele fiind extinse.
  2. Sprijină-te în mâini și ridică bazinul de la sol flexând genunchii.
  3. Ridică mai sus bazinul și formează un unghi de 90 de grade între coapsă și gambă, deasemenea între trunchi și brațe. Contractă mușchii fesieri și revin-o la poziția inițială.
  4. Nu uită să inspiri pe nas când mușchii sunt  relaxați și să expiri când aceștia sunt contractați.
  5. Repetă acest exercițiu de 20 de ori.

2


Extinderea coapsei


 

  1. Începe exercițiul sprijinindu-te pe genunchiul unui picior și pe talpa celuilalt picior, între coapsă și gambă fiind un unghi de 90 de grade.
  2. Flexează piciorul maxim spre anterior, extinzând mușchii coapsei interne și posterioare, apoi revin-o la poziția inițială.
  3. Repetă acest exercițiu de 20 de ori cu un picior și de 20 de ori cu celălalt.

3


Extinderea coapsei în posterior

  1. Începe exercițiul sprijinindu-te pe genunchiul unui picior și pe talpa celuilalt picior, între coapsă și gambă fiind un unghi de 90 de grade.
  2. Efectuează o genoflexiune deplină, ajungând cu fesa până la calcaneu și extinzând coapsa, apoi revin-o la poziția inițială.
  3. Repetă acest exercițiu de 20 de ori cu un picior și de 20 de ori cu celălalt.

4

Alimente pentru bebeluşi, în funcţie de vârstă
Articolul anterior
Ce te va motiva să mergi la sport cu plăcere
Articolul următor
Alte articole interesante