Exercitiul perfect pentru mușchii fesieri, cei ai coapsei posterioare si laterale!

În acest articol îți vom arăta care sunt cele mai eficiente exerciții pentru întărirea mușchilor fesieri, rezultatele fiind vizibile în doar câteva săptămâni.

separator

Fesele lăsate reprezintă o problemă estetică de care putem scăpa doar cu efort și consecvență. Exercițiile fizice regulate ne pot ajuta să obținem forma dorită.

Înainte de a te apuca de aceste exerciții, ține minte că trebuie ții mereu spatele drept, pentru a nu avea probleme mai târziu. Zona pe care o lucrezi este cea a coapselor, nu a taliei. Prin urmare, dacă simți vreo durere la nivelul părții inferioare a spatelui sau al șoldurilor, înseamnă că nu faci exercițiul în mod corespunzător. Reglează-ți iar poziția corpului și începe din nou.

giphy-1 giphy-2 giphy

Dacă vrei să slăbești și tu sănătos, accesează unicasport.md sau sună la numărul de telefon: 068752223, pentru a primi un antrenament și un masaj gratis.

Cazul tragic al unei tinere din Căușeni! Nu s-a sinucis ci a fost aruncată peste geam de la etajul 9 al blocului în care locuia
Articolul anterior
Cristina Evtodii-Marcu face doar shopping inteligent. “Îmi aleg hainele rațional”
Articolul următor
Alte articole interesante