Scapă de burtă cu aceste 5 exerciții!

Ecaterina Maler
Ecaterina Maler,
instructor Unica Sport

Ca să nu fii nevoită să-ți ascunzi burtica după un costum de baie întreg, trebuie să scapi urgent de grăsime. Instructorul Unica Sport,  Ecaterina Maler, îți propune 5 exerciții care te vor face să uiți de țesutul adipos și celulită.

separator

Talie fină

Începe exercițiul în poziție ortostatică, cu un braț pe talie și unul extins sus. În continuare, flexează concomitent piciorul și brațul astfel încât cotul să ajungă cât mai aproape de coapsă. Inspiră pe nas, atunci când mușchii sunt relaxați și expiră pe gură, la contracția lor. Repetă mișcarea de 20 de ori, apoi schimbă poziția și repet-o de încă 20 de ori.

1


Abdomen plat

Începe exercițiul în poziție culcată pe spate, cu un braț flexat după cap și cu celălalt braț extins sus, perpendicular solului. În continuare, ridică trunchiul și du pe diagonală brațul extins spre vârful degetelor de la picior.  Inspiră pe nas, atunci când mușchii sunt relaxați și expiră pe gură, la contracția lor. Repetă mișcarea de 20 de ori, alternând brațele.

2


Abdomen și talie tonifiată

Începe exercițiul așezată pe posterior, cu picioarele flexate în aer (dacă e prea complicat pentru tine, poți ține picioarele pe saltea), cu trunchiul ridicat de la podea și ușor răsucit. Ține brațele unite la talie. În continuare, răsucește talia în cealaltă direcție. Inspiră pe nas, atunci când mușchii sunt relaxați și expiră pe gură, la contracția lor. Repetă mișcarea de 20 de ori.

3


Picioare sexy

Începe exercițiul așezată lateral, cu picioarele extinse, cu sprijin pe un antebraț și cu o mână extinsă sus, perpendicular solului. În continuare, ridică un picior, apoi pe celălalt și revino la poziția inițială. Inspiră pe nas, atunci când mușchii sunt relaxați și expiră pe gură, la contracția lor. Repetă mișcarea de 20 de ori.

4


Abdomen reliefat

Începe exercițiul culcată pe spate, cu brațele și picioarele extinse. În continuare, ridică concomitent trunchiul și flexează un picior, ducând brațele în față. Revino la poziția inițială și repetă mișcarea cu celălalt picior. Inspiră pe nas, atunci când mușchii sunt relaxați și expiră pe gură, la contracția lor. Repetă mișcarea de 20 de ori.

5

Marcel Ștefăneț e omagiat. Cum l-a surprins Kornelia!
Articolul anterior
Istoria medicinei în imagini! Fotografii înfiorătoare, dar şi fascinante
Articolul următor
Alte articole interesante