Exerciții pentru un corp de balerină!

Ai visat mereu la un corp de balerină?Îți dorești talie de viespe, coapse feminine și un posterior tonifiat? Să știi că nu este necesar să faci balet, să ții foame sau să te antrenezi de dimineață până seara.

separator
Exerciții pentru un corp de balerină!

Iată ce exerciții fac balerinele:

Exerciții pentru un corp de balerină!Pentru talie de balerină

Din prima poziţie (picioare apropiate, labele picioarelor în formă de V), stai cu o mână sprijinită de spătar şi cu una ridicată deasupra capului, cotul uşor îndoit, degetele întinse. Scaunul trebuie să fie într-o parte, nu în faţă. Apleacă-te încet pe partea cu braţul ridicat, pe talie, şi revino la poziţia iniţială. Fă acest exerciţiu de 30 de ori pe fiecare parte.

Pentru coapse de balerină

Stând la aceeaşi distanţă de scaun, cu o mână sprijinită de el, depărtează-ţi puţin picioarele şi ridică-te pe vârfuri, apoi lasă-te jos, însă fără să atingi podeaua cu călcâiele. Păstrează poziţia cu spatele drept şi repetă de 50 de ori.

Pentru fese de balerinăExerciții pentru un corp de balerină!

Stai cu faţa spre scaun, la aceeaşi distanţă. Picioarele să stea uşor depărtate şi drepte. Ridică la spate cât poţi de mult şi cât mai drept, un picior. Ar trebui să simţi fesele şi regiunea lombară cum se contractă. Spatele ar trebui să rămână drept şi de această dată. Fă 50 de ori cu un picior, apoi schimbă poziţia.

Pentru gambe de balerină

Stai la distanţă mică de spătarul scaunului (distanţa să fie cât antebraţul tău), ţinându-te de el cu o mână, din profil, însă nu îţi lăsa greutatea pe el, ci greutatea trebuie să rămână pe picioare. Picioarele trebuie să fie drepte, cu călcâiele lipite şi labele picioarelor în formă de V, degetele în afară. Din această poziţie ridică-te pe vârfuri cât poţi şi înapoi. Fă 60 de repetări.

Sursa

Vedetele cu cele mai urâte sprâncene
Articolul anterior
Anatol Melnic: O căsnicie poate începe cu o palmă fierbinte primită din partea soției.
Articolul următor
Alte articole interesante