Exerciţii pentru un posterior bombat și fără celulită

Poţi avea un posterior perfect stând la televizor? Da, dacă faci în acelaşi timp exerciţii ce îți ridică muşchii fesieri. Mișcările de mai jos te ajută să-ţi modelezi posteriorul şi să-l ridici la înălţime în doar câteva zile.

separator
1. Semi-genuflexiuni

Este unul dintre cele mai eficiente exerciții pentru posterior întrucât antrenează în mod direct întreg grupul de muşchi fesieri.

Ţine picioarele la nivelul umerilor. Coboară uşor şoldurile, apoi ridică-te. Genunchii nu trebuie să depăşească linia degetelor. Menține toracele încordat și spatele drept. Pentru fiecare exercițiu din această listă repetă de 15 ori a câte trei seturi, de trei ori pe săptămână.

2. Semi-genuflexiuni pe minge

Dacă ești începătoare, o minge mare te poate ajuta să-ţi menţii mai uşor echilibrul în timp ce exersezi fesierii. Ţine mingea între partea de jos a spatelui și perete. Efectuează semi-genuflexiuni clasice după metoda de mai sus. Coboară uşor, iar mingea ar trebui să urce pe spatele tău.

3. Fandări în faţă

Acest exerciţiu tonifică fesierii, şoldurile și gambele. De asemenea, arde bine grăsimile. Ţinând picioarele desfăcute la lăţimea şoldurilor, fă un pas mare în faţă. Coboară-ți încet corpul, îndoind ambii genunchi, apoi revină vertical. Repetă cu celălalt picior. Îndoaie genunchii nu mai mult de 90 de grade. Ţine genunchiul din faţă drept pe linia gambei. Nu relaxa genunchiul din spate pe podea.

4. Fandări în spate

În acest caz, muşchii fesieri lucrează un pic mai greu şi adaugă flexibilitate şoldurilor. Utilizează aceeași postură ca în fandarea anterioară, dar păşeşte înapoi pentru a poziționa piciorul mai jos. Genunchiul din față nu trebuie să depăşească linia degetelor de la picior.

5. Fandări laterale

Fandările laterale antrenează muşchii părţii exterioare a şoldurilor şi fesierii, inclusiv tonifică partea interioară a coapselor. Ţine picioarele larg desfăcute şi îndoaie un genunchi. Înclină-te în faţă ușor, ținând umerii în spatele genunchilor. Foloseşte braţele cum îţi doreşti ca să te ajute la menţinerea echilibrului.

6. Înălţarea piciorului de pe minge

Acest exerciţiu consolidează umerii, abdomenul, precum și fesierii. Dacă obţii mai multă îndemânare, încearcă să ridici ambele picioare pentru o mişcare complexă. Păstrează abdomenul strâns și spatele drept. Încordează muşchii fesieri în timp ce ridici un picior.

7. Ridicarea şoldurilor pe minge

Acest exerciţiu scurt antrenează muşchiul fesier mare, cel mai gros muşchi din organism. Fii atentă să nu foloseşti muşchii spatelui, trebuie să lucreze fesierii. Flexează genunchii la 90 de grade, ţinând picioarele împreună. Încordează muşchii fesieri şi încet mişcă coapsele în sus pe minge, executând o mişcare scurtă şi controlată.

8. Fă podul 

Acest exerciţiu clasic este un super-antrenament pentru fesieri, dar şi pentru muşchii posteriori ai coapsei și șolduri. Începe din poziţie culcată pe spate, cu genunchii îndoiţi şi picioarele la lăţimea şoldurilor. Ridică încet coloana vertebrală de la podea începând dinspre coccis. Încordează fesierii în timp ce faci asta. Formând o linie lungă şi înclinată a corpului de la umeri până la genunchi, rezistă câteva secunde, apoi coboară uşor.

9. Ridicarea piciorului din poziţie culcată laterală

Această mișcare vizează două grupuri de muşchi fesieri: muşchiul gluteus mediu și mic. Ridică piciorul în sus din poziţie culcată laterală. Ambii genunchii trebuie să fie orientaţi în față.

10. Exerciţiul ,,dirty dog’’

Este faimos şi vizează două grupuri de muşchi fesieri. Ţine genunchii desfăcuţi la lăţimea şoldurilor. Încordează uşor abdomenul și menține spatele într-o poziție neutră, fără arcuire. Ridică încet un genunchi în sus. Roteşte șoldul pentru a aduce piciorul spre trunchi, apoi repetă.

11. Exerciţiul ,,alpinistul la podea’’  

Pe lângă fesieri, alpinistul lucrează umerii, şoldurile şi muşchii trunchiului. Dacă îl execuţi rapid, pierzi şi calorii. Încordează abdomenul ca să protejezi partea de jos a spatelui. Adu un picior spre abdomen îndoind genunchiul, ca şi cum ai alerga. Menţine partea superioară a corpului stabilă şi repetă alergând pe loc.

Aura slăbește împreună cu Centru Online de Nutriție și Sport

Ne apropiem cu pași rapizi de cel mai așteptat eveniment al acestui sezon: Finala ediției a 15-a a proiectului ,,Galina Tomaș îți cumpără kilogramele”!

În calea spre remodelarea corporală, alături de tine este și artista  Aura, care zi de zi alege meniurile sănătoase din Cabinetul Personal, iar diminețile le începe cu antrenamentele create de specialiștii Centrului Online de Nutriție și Sport.

Ardem de nerăbdare să ne vedem cu tine la Webinarul GRATUIT, iar până atunci îți propunem să afli la ce etapă se află Aura după o săptămână de proiect! Video:

Simți și tu vibrațiile transmise de Aura? Deoarece noi suntem plini de încântare, întrucât ne așteaptă un LIVE exclusiv cu istorii de succes, invitați speciali, surprize și emoții.

Vrem să îți dăruim EMOȚII, pentru că tu ești ceea ce simți!

Înregistrează-te acum

Iar dacă dorești o consultație gratuită, dă click pe acest link și Ambasadorul te va contacta!

Cu drag Centru Online de Nutriție și Sport! Fii gata să fii surprins și motivat!

Aura alege stilul sănătos de viață alături de Centru Online de Nutriție și Sport

Află de ce interpreta Aura a decis să slăbească împreună cu Centru Online de Nutriție și Sport, care este motivația ei și rezultatele la care dorește să ajungă în video de mai jos.

Deoarece a ales calea SĂNĂTĂȚII în Centru Online de Nutriție și Sport, am avut o discuție sinceră cu minunată interpretă, în care și-a dezvăluit scopurile și aspirațiile în a deveni cea mai bună versiune a sa. 

Află istoria ei, cum a decis să facă acest pas, în acest video!

Finala ediției a 15-a a proiectului ,,Galina Tomaș îți cumpără kilogramele”  va fi cu adevărat deosebită, fiind că alături de Galina Tomaș va fi și coprezentatoarea, artista Aura!

Înregistrează-te cât mai curând la Webinarul GRATUIT , pentru că locurile sunt LIMITATE, iar informația pe care o vom oferi – enorm de valoroasă.

Accesează link-ul: https://event.webinarjam.com/register/

Noi credem în tine, noi știm că tu poți!

Finala ediției a 15-a a proiectului „Galina Tomaș îți cumpără kilogramele”! Cel mai grandios eveniment al acestei primăveri

     15 ediții de sănătate, peste 20.000 kilograme slăbite, peste 24 ani de experiență, zeci de mii de femei fericite și 100 % scopuri atinse, iată ce înseamnă Centru Online de Nutriție și Sport.

Sărbătorește Finala ediției a 15-a împreună cu Centru Online de Nutriție și Sport!

Fii alături de noi la WEBINARUL GRATUIT, pe data de 21.04.2022, ora 19:00, ca să celebrăm sănătatea.

☑️Află de la primele surse SECRETELE SĂNĂTĂȚII

În cadrul Webinarului vor fi prezenți Speakeri Specialiști în Nutriție și Sport care vor deschide pașii către o viață sănătoasă.

☑️Cunoaște ISTORII reale de SUCCES

Vom prezenta Top-ul participantelor cu cele mai multe kilograme slăbite în Ediția a 15-a a proiectului “Galina Tomaș îți cumpără kg”

☑️Alege cea mai SĂNĂTOASĂ comunitate ONLINE

Am pregătit SURPRIZE pentru cei prezenți la WEBINAR, pentru că vom da START înscrierile în cea de-a 16-a Ediție a proiectului!

Tu ești propriul scriitor al Istoriei tale de Succes, iar noi vom fi muza ta! Alege sănătatea, alege Centru Online de Nutriție și Sport!

Înregistrează-te la WEBINAhttps://event.webinarjam.com/register/40/nypxrb7oRUL GRATUIT și dă startul unei noi etape în viața ta!

Noi credem în tine, noi știm că tu poți!

Fostul rege al Belgiei a fost obligat să recunoască un copil după un test ADN
Articolul anterior
Un copil de 8 ani a câștigat, anul trecut, 26 de milioane de dolari din YouTube
Articolul următor