4 lucruri de care trebuie să ții cont dacă vrei să slăbești

Irina Gurgurov

Irina Gurgurov
instructor Unica Sport

Cea mai grea parte din procesul de slăbire vine atunci când îţi interzici anumite alimente şi mănânci totul la întâmplare. Da, în acest caz îţi va fi greu să slăbeşti şi nu vei rezolva nimic dacă te înfometezi, sari constant peste mese, îţi astâmperi foamea cu covrigei sau alte alimente dietetice. Organismul tău are nevoie de disciplină şi de alimente sănătoase, acesta fiind cel mai important lucru pe care trebuie să-l ai în vedere atunci când porneşti pe drumul anevoios al curelor de slăbire.

652x450_128080-gadgeturile-de-fitness-care-te-vor-ajuta-sa-slabesti-rapid-in-2014

Ține cont de aceste 4 reguli de bază și vei observa rezultatele foarte curând.

1. Hidratează-te suficient!

Știi că trebuie, dar sigur nu o faci. Ar trebui să consumi cel puțin 2 litri de apă zilnic. Ai grijă, nu înseamnă că poți să bei 2 litri dimineață și gata. Ar trebui să ai mereu o sticlă de apă cu tine. Pentru a afla exact câtă apă trebuie să bei zilnic, înmulţeşte greutatea ta (kg.) cu 40. De ex. 75 kg. x 40 = 3000 ml .

2. Alimentează-te correct!

Procesul de ardere a grăsimilor începe în farfurie.  Contează foarte mult ce mănânci. Evită zahărul, sarea și sursele de grăsimi nesănătoase! Adaugă, în schimb, în alimentația ta tot mai multe fructe și legume proaspete, proteine și grăsimi sănătoase.

Lasă o perioada de digestie de cel puțin 3-4 ore între sfârșitul cinei și ora de culcare.

3. Odihnește-te suficient!

Și odihna insuficientă îți sabotează silueta și sănătatea. Probabil ți s-a întâmplat și ție să descoperi că ai putea ronțăi întreaga zi căte ceva (de regulă, alimente bogate în calorii) atunci când te simți foarte obosită. Și asta fiindcă, atunci când nu dormi suficient, hormonii tăi o iau razna, iar secreția de grelină, printre altele, acel hormon responsabil de senzația de foame, crește dramatic.

Fă-ți, așadar, un obicei din a dormi 6-9 ore pe noapte și bucură-te de beneficiile odihnei atât asupra siluetei, cât și a dispoziției și sănătății tale!

4. Fă sport!

Când e vorba de slăbit, cu toții ne gândim la dietă, dar de multe ori sărim partea cealaltă a ecuației „consumat calorii”. Și ce e mai bun pentru asta decât sportul?

Te vei plânge că nu ai timp. Stai măcar 2 ore pe seară la televizor? O oră pe facebook? Atunci crede-mă că ai timp. Ieși la alergat în jurul casei (începe cu distanțe mici, vei ajunge apoi să alergi mult). Sau, dacă-ți place mai mult să faci sport într-un cadru organizat, mergi la sală. Ori la fitness, ori la aerobic, arte marțiale, înot. Nu contează ce alegi, contează să faci sport. Chiar și de două ori pe săptămână și ești deja câștigat.

Concluzie

Urmează aceste 4 reguli și o să obții un corp suplu, fără grăsime. În plus, o să ai mai multă energie, și o sa fii mult mai sănătos.

text: Irina Gurgurov

Rochii de mireasă de inspirație Disney
Articolul anterior
Angela Chelaru: Femeia care învaţă mereu şi este în căutare de sine
Articolul următor
Alte articole interesante